logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe produkty na platformie ESB

  PR 22.10.2020, przeczytano 134 razy

Platforma European Sellers&Buyers to nowa darmowa platforma internetowa wspierająca eksport upominków reklamowych wśród dostawców, dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Z dnia na dzień na platformie ESB rośnie liczba dostawców upominków reklamowych oraz ilość oferowanych przez nich produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-produkty-na-platformie-esb,388905,artykul.html

Ostatnio na platformę zostały dodane nowe produkty. Wśród nich znajdują się:

  • beer (piwo)
  • firestarter (rozpałka/ eko-ognisko)
  • hamper (kosz z przykrywką)
  • honey (miód)
  • jam (dżem)
  • motion sensor (sensor ruchu)
  • sliding puzzle game (układanka reklamowa)
  • sound module (moduł dźwiękowy)
  • video brochure (broszura video)
  • video module (moduł video)

By znaleźć dostawców oferujących wyżej wymienione produkty, wystarczy wejść na stronę ESB i odnaleźć je za pomocą wyszukiwarki.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764