logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe produkty na platformie ESB

  PR 22.10.2020, przeczytano 368 razy

Platforma European Sellers&Buyers to nowa darmowa platforma internetowa wspierająca eksport upominków reklamowych wśród dostawców, dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Z dnia na dzień na platformie ESB rośnie liczba dostawców upominków reklamowych oraz ilość oferowanych przez nich produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-produkty-na-platformie-esb,388905,artykul.html

Ostatnio na platformę zostały dodane nowe produkty. Wśród nich znajdują się:

  • beer (piwo)
  • firestarter (rozpałka/ eko-ognisko)
  • hamper (kosz z przykrywką)
  • honey (miód)
  • jam (dżem)
  • motion sensor (sensor ruchu)
  • sliding puzzle game (układanka reklamowa)
  • sound module (moduł dźwiękowy)
  • video brochure (broszura video)
  • video module (moduł video)

By znaleźć dostawców oferujących wyżej wymienione produkty, wystarczy wejść na stronę ESB i odnaleźć je za pomocą wyszukiwarki.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764