logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe produkty na platformie ESB

  PR 06.11.2020, przeczytano 610 razy

Platforma European Sellers&Buyers to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie wyszukiwanie produktów reklamowych, wspierające ich eksport wśród dostawców, dystrybutorów i agencji reklamowych. ESB European Sellers&Buyers odznacza się nowoczesną funkcjonalnością, możliwością wysyłania szybkich zapytań do wielu firm z całej Europy i jest stworzone do użytku codziennego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-produkty-na-platformie-esb,389103,artykul.html

W tym tygodniu na platformie ukazały się nowe produkty, są nimi:

  • flagpole (maszt flagowy),
  • paper cup (kubek papierowy),
  • romper (rampers).

By znaleźć dostawcę z tymi produktami, wystarczy udać się na stronę www.esbook.eu i wpisać wybrany produkt w wyszukiwarce.

Przypominamy również o nowej kategorii produktowej - Boże Narodzenie (Christmas). Święta coraz bliżej - zainspiruj się ciekawymi pomysłami na upominki reklamowe.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764