logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe produkty w ofercie Integart: dla rynku reklamy i LFP

  S 30.01.2017, przeczytano 1998 razy
ilustracjastrzałka
HP Latex 570

Integart nie stoi w miejscu i stale wzbogaca swoją ofertę produktową dedykowaną branży. Rynek reklamowy i LFP potrzebują nie tylko nowych technologii, ale także nowoczesnych podłoży do druku. W 2017 roku firmy  produkcyjne, agencje reklamowe, projektanci czy architekci wnętrz będą mogli liczyć na Integart: mając tak duży zasób materiałowo-technologiczny będą mogli przekraczać dotychczasowe granice. Premiera nowości odbędzie się na targach RemaDays w terminie 15-17.02.2017. Warto i należy tam być!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-produkty-w-ofercie-integart%3A-dla-rynku-reklamy-i-lfp,31244,artykul.html


Nową odsłoną w III generacji, w wyjątkowo korzystnej cenie, są stosunkowo niedrogie urządzenia HP Latex z serii 300: 315, 335, 365 i 375. Ich największą zaletą jest wysoki współczynnik wydajności do ceny w segmencie drukarek o szerokości do 1,6 m. Wynika to z faktu, że technologia HP Latex (więcej informacji tutaj https://www.integart.com.pl/pl/produkty/technologia-hp-latex) umożliwia drukowanie na wielu różnych podłożach, a tworzone aplikacje mogą być stosowane zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz budynków. Dlatego te drukarki tak dobrze odnajdują się nie tylko na rynku reklamy, ale także na rynku dekoracji wnętrz, czy to komercyjnych, prywatnych, czy nawet użyteczności publicznej (szkoły, przedszkola, szpitale).

W porównaniu z poprzednią edycją modeli 300 (310, 330, 360, 375) nowe urządzenia pozwolą klientom uzyskać dostęp do jeszcze szerszej palety możliwości. W nowym wydaniu drukarki przeznaczone są dla dużych i małych klientów. Doskonale spełnią swoje funkcje w punktach kserograficznych, drukarniach, w branży drogowej oraz większych drukarniach wielkoformatowych. Ideą HP było utrzymanie przystępnych cen tych urządzeń przy zachowaniu maksymalnej użyteczności.

Od niedawna w ofercie Integart znajdują się także urządzenia serii 500. Premiera drukarki HP Latex 570 (informacje: http://www.hplatex.pl/modele/hp-latex-570/) miała miejsce w lipcu 2016 roku. Obecnie Integart ma w ofercie sprzedaży dwa modele: 560 oraz 570. Linia 500 to doskonale znana i sprawdzona III generacja technologii lateksowej HP zamknięta w urządzeniu, które zostało zaprojektowane pod kątem wydajności. Zmiany konstrukcyjne, w porównaniu z serią 300, poszły w kierunku zwiększenia prędkości drukowania w wysokiej jakości oraz ogólnego zwiększenia wydajności urządzenia; m.in. stworzono nowy, bardziej wydajny obrotowy stół podawczy, który jest swoistym zintegrowanym modułem podawania i odbierania nośników, a także znacznie ulepszono sekcję utrwalania. Dodano także możliwość pracy w grupach roboczych, gdzie każda drukarka może współuczestniczyć w podziale zadań.

Na uwagę zasługuje też nowe urządzenie HP Latex 1500 (informacje: http://www.hplatex.pl/modele/hp-latex-1500/), które stanowi ogniwo łączące świat drukarek serii 300 i 500 z drogim segmentem maszyn serii 3000. Umożliwia ono drukarniom wzbogacenie oferty o wydruki w szerokości do 3,2 m stosunkowo niewysokim kosztem. Urządzenie drukuje w technologii HP Latex III generacji przy użyciu ekonomicznych 5-litrowych zbiorników z tuszem.

Kolejną nowością technologiczną w ofercie firmy Integart są drukarki HP PageWide XL – modele 4000, 4500, 5000, 8000 (czytaj więcej: https://www.integart.com.pl/pl/urzadzenia-i-technologie/drukarki-hp-pagewide). Urządzenia nastawione są na druk w wysokiej jakości, z maksymalną ilością detali w prędkości, którą określa się jako ultraszybką (w zależności od modelu: 8-30 stron A1/min). Osiągnięcie tak wysokich prędkości jest możliwe dzięki specjalnej konstrukcji, w której głowica ma szerokość całej strony i drukuje jednoprzebiegowo z użyciem wszystkich czterech kolorów jednocześnie. HP PageWide XL odnajdą się zarówno na rynku reklamowym, jak i rynku druku dokumentacji technicznej (wydruki o idealnie czystych liniach, odwzorowaniu szczegółów, druk w trybie kolorowym z użyciem czarnego  atramentu).

Wiele się także zmieniło w ofercie mediów. Integart poszerzył ofertę produktów marki Avery Dennison, a wśród nich znalazły się wysokiej jakości folie samochodowe (do druku cyfrowego, ploterowe 777 Cast Film oraz do zmiany koloru), folie graficzne do dekoracji ścian z serii MPI8000 oraz folie translucentne. Ponadto w ofercie pojawiły się produkty japońskiego producenta Yupo (Tako/Octopus i Jelly), szeroka gama folii z klejem DOT, FIX, bezklejowych oraz tablicowych marki Neschen. Oferta produktów marki Arlon wzbogaciła się o produkty z serii DPF 510 Vinyl Film (monomeryczna folia do druku). Do coraz liczniejszej grupy produktów Apex Premium dołączą nowe tkaniny Textile Frontlit B1 (wykorzystywany między innymi do produkcji lekkich tekstylnych banerów, np. podwieszanych) oraz Textile Backlit B1 150 g (aplikacje do podświetleń) czy tkaniny do produkcji rolet: Textile Blockaut 280 g i Textile Frontlit B1 260 g.

W ramach rozszerzenia współpracy z marką 3M w segmencie materiałów dla branży automotive w ofercie Integart pojawi się wiele cenionych i pożądanych przez aplikatorów produktów: Wrap Film serii 1080 oraz 1380, folie ochronne zabezpieczające lakier samochodu Scotchgard Paint Protection Film Pro Series, folie przyciemniające szyby 3M Black Shade oraz FX ST (informacje:  https://www.integart.com.pl/pl/reklama-i-poligrafia/folie/folie-samochodowe).

Oferta Integartu jest nieustannie rozszerzana. Firma prężnie się rozwija, zmienia swoją strategię, dopasowuje do potrzeb swoich kontrahentów. Rozwój biznesowy naszych partnerów jest również naszym rozwojem. Integart jest godnym zaufania i cenionym w branży Partnerem Technologicznym i Mediowym. Multibrandowość w segmencie maszyn oraz mediów i aktywne działania marketingowo-promocyjne wyróżniają firmę na rynku LFP.

Warto wspomnieć o najnowszych narzędziach marketingowych dostarczanych klientom i kolejnym dużym wydaniu na 2017, które Integart przygotowuje. Już w lutym będzie miał premierę nowy katalog „Creative Point of View”.

Na 12 wizualizacjach  pokazane  są  rozwiązania  aplikacyjne w obszarach różnych branż z naciskiem na zastosowania outdoorowe. Katalog prezentuje możliwości technologiczne, jakie daje ekologiczny druk HP Latex oraz zastosowanie efektywnych kosztowo urządzeń do post-finishingu, takich jak wielofunkcyjne plotery Zünd (http://www.systemytnace.pl/), laminatory Neschen czy aplikatory Rollsroller, które znajdują się w ofercie firmy Integart.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764