logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Profile Audience w ofercie reklamowej Grupy ZPR Media

  PR 09.08.2022, przeczytano 284 razy

AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz produkty pozwalające precyzyjnie docierać do kontekstowo opisanej grupy odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-profile-audience--w-ofercie-reklamowej-grupy-zpr-media,396846,artykul.html

Oferta AUDIENCE CPC polega na emisji kampanii odsłonowej, targetowanej do Użytkowników o konkretnych zainteresowaniach, którą rozliczamy w modelu performance za KLIK.

Kampania jest emitowana na RON Grupy ZPR Media z wykorzystaniem miksu formatów multiscreen. Aktualnie oferujemy targetowanie kampanii AUDIENCE CPC na ponad siedemdziesięciu zdefiniowanych profilach o potencjale do 15 000 klików. Każdy profil jest budowany z Użytkowników, którzy wielokrotnie odwiedzili określony zestaw treści na serwisach tematycznych Grupy ZPR Media w ciągu poprzedniego miesiąca.

Źródło: Time SA

grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5. sezon Arte Opera w Arte.tv
W czwartek 6 października premierą „Lakmé” Léo Delibesa w reżyserii Laurenta Pelly'ego, transmitowaną na żywo z Opéra Comique w Paryżu, rozpocznie się piąty sezon ARTE Opera, w ramach którego zostaną pokazane najnowsze i najwybitniejsze produkcje operowe i baletowe z najlepszych teatrów z 13 europejskich krajów. W tym roku...
Nowy sezon prac Grup Roboczych IAB Polska uważamy za otwarty! W ubiegłym tygodniu część grup wybrała swoich przedstawicieli i przedstawicielki. Oto oni:
Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Podczas trwających mistrzostw świata w siatkówce kobiet, WP SportoweFakty na bieżąco przygotowują dla kibiców relacje i najważniejsze informacje dotyczące wydarzenia. Specjalny vlog prezentuje jakie nastroje panują w szatni polskiej drużyny.
Antyweb.pl, jeden z najważniejszych serwisów w Polsce piszących o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus. Będzie stanowił istotne wzmocnienie Grupy w obszarze nowych technologii.
WP Pilot wciąż rozwija ofertę. We wrześniu pojawiły się w niej cztery nowe kanały, które zapewnią widzom jeszcze więcej rozrywki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764