AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz produkty pozwalające precyzyjnie docierać do kontekstowo opisanej grupy odbiorców.
Oferta AUDIENCE CPC polega na emisji kampanii odsłonowej, targetowanej do Użytkowników o konkretnych zainteresowaniach, którą rozliczamy w modelu performance za KLIK.
Kampania jest emitowana na RON Grupy ZPR Media z wykorzystaniem miksu formatów multiscreen. Aktualnie oferujemy targetowanie kampanii AUDIENCE CPC na ponad siedemdziesięciu zdefiniowanych profilach o potencjale do 15 000 klików. Każdy profil jest budowany z Użytkowników, którzy wielokrotnie odwiedzili określony zestaw treści na serwisach tematycznych Grupy ZPR Media w ciągu poprzedniego miesiąca.
Źródło: Time SA