logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe programy i zmiany w ramówce Radia Tok FM

  PR 03.02.2022, przeczytano 728 razy
ilustracja

Już od najbliższej soboty, 5 lutego br. do Radia TOK FM powróci Patrycja Wanat i jej wyjątkowy Magazyn Filmowy „Do zobaczenia”, a w czwartek, 10 lutego br. na antenie stacji zadebiutuje „Program językowy”. Oprócz tego zmieni się dzień i godzina nadawania programu „Wierzę w zwierzę” Doroty Sumińskiej. Wszystkich propozycji Radia TOK FM można też słuchać – niezależnie od aktualnej ramówki – na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-programy-i-zmiany-w-ramowce-radia-tok-fm,394645,artykul.html

W lutym na antenę Radia TOK FM powróci Patrycja Wanat i jej Magazyn Filmowy „Do zobaczenia”. Program będzie emitowany w soboty, w godz. 10:00-11:00, pierwsza emisja w najbliższą sobotę, 5 lutego br. To wyjątkowa audycja poświęcona polskim i zagranicznym filmom oraz najważniejszym festiwalom filmowym. Słuchacze stacji poznają dzięki niej najgorętsze filmowe newsy, wysłuchają wywiadów i recenzji.

Już w czwartek – 10 lutego br. o godz. 19:20 na antenie zadebiutuje audycja „Program językowy”, z której będzie można dowiedzieć się m.in jak język wpływa na nasze myślenie i jakie mamy z nim kłopoty, a także, co dzieje się, gdy stwarzamy językiem rzeczywistość – przez deklaracje miłości i wrogości, przysięgi i definicje albo sposób, w jaki językiem możemy się ranić lub koić. Program poprowadzi Jacek Wasilewski – językoznawca i kulturoznawca, który zajmuje się badaniem i projektowaniem języka. – „Program językowy” jest tak naprawdę w naszym umyśle. To właśnie język programuje nasze myślenie, a w naszym przypadku sprawę komplikuje fakt, że jest to skomplikowany język polski. Warto w związku z tym dostać się do tego kodu i zobaczyć, jak działa, a właściwie jak my działamy – wyjaśnia Jacek Wasilewski.

ilustracjastrzałka

fot. Bartek Banaszak

Z kolei audycja Doroty Sumińskiej „Wierzę w zwierzę” zmieni dzień i godzinę emisji. Programu będzie można wysłuchać w formie felietonowej w poniedziałki po godz. 19:20.

Nowości w ramówce Radia TOK FM wspiera promocja na antenie, na tokfm.pl oraz na profilach stacji w mediach społecznościowych.

Zmiany ramówkowe dotyczą programu stacji w eterze. Subskrybenci dostępu TOK FM Premium nadal mogą słuchać wszystkich audycji Radia TOK FM w formie podcastów na tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej – bez reklam, w dowolnej kolejności, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764