logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe programy w Strefie Dzieci VoD

  PR 19.09.2016, przeczytano 455 razy

Grupa Multimedia Polska wzbogaciła ofertę VoD dla dzieci o kolejne tytuły w kategorii Programy Edukacyjne. Wśród nowości znajdzie się blisko 200 odcinków programów od English Club i Da Vinci Learning. W ramach promocji nowych tytułów, Multimedia udostępni bezpłatnie serwis wszystkim abonentom telewizji cyfrowej od 19 do 25 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-programy-w-strefie-dzieci-vod,29955,artykul.html

Największą niespodzianką dla najmłodszych są programy do nauki języka angielskiego: ‘Word Party’ (od 2 do 6 lat) i ‘Yummy for Mummy’ (od 7 do 14 lat) oraz inne tytuły dla małych odkrywców, m.in.: ‘James May przedstawia’, czyli rozmowy z wynalazcami, którzy zmieniają fantastykę w rzeczywistość, ‘Einsteinek’, w którym animowana postać objaśnia teorie i wyniki badań Einsteina w przystępny sposób, ‘W pogoni za szczęściem’ i ‘W pogoni za snem’, podczas których gospodarze programów spróbują rozwikłać zagadkę szczęścia i snu, czy też ‘Minuta z astronomią’ z najciekawszymi 60-sekundowymi doświadczeniami astronomicznymi. Łącznie, serwis został wzbogacony o 24 programy edukacyjne.

VoD Strefa Dzieci wystartowało w czerwcu br. i jest pierwszym tego typu serwisem na rynku, który udostępnił bajki i programy edukacyjne z wyraźnym podziałem na kategorie wiekowe. Serwis jest podzielony na 4 kategorie: Najmłodsi (od 2 do 6 lat), Starszaki (od 7 do 14 lat), Programy Edukacyjne oraz Piosenki. Dostęp do VoD Strefa Dzieci mają abonenci telewizji cyfrowej Multimedia Polska, zarówno na dekoderach, poprzez multimediago.pl, a także aplikacje mobilne.

Pierwsze miesiące funkcjonowania serwisu pokazały nam, że decyzja o uruchomieniu Strefy Dzieci była strzałem w dziesiątkę. Do tej pory na rynku brakowało VoD z programami wyselekcjonowanymi odpowiednio dla każdej z grup wiekowych. Wyszukując tytuł w naszej bibliotece, rodzic w pierwszej kolejności wybiera kategorią wiekową, dzięki czemu ma pewność, że jego dziecko nie obejrzy bajki wykraczającej poza jego percepcję, czy innych nieodpowiednich treści – mówi Edyta Bukowska, Dyrektor Programmingu w Multimedia Polska – Zgodnie z założeniami, co miesiąc wzbogacamy bibliotekę o kolejne propozycje. Tym razem postawiliśmy przede wszystkim na serie edukacyjne, nowością są też uwielbianie przez dzieci programy do nauki języka angielskiego. Jestem przekonana, że bezpłatny tygodniowy dostęp do serwisu przekonana rodziców, że Strefa Dzieci to gwarancja nie tylko bezpieczeństwa przed telewizorem dla najmłodszych, ale również zabawy połączonej z edukacją.

Źródło: Multimedia Polska SA

www.multimedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764