logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe regionalne role liderów IPG Mediabrands

  PR 04.07.2023, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak objęli nowe role w regionalnych strukturach IPG Mediabrands. Są kolejnymi – po Justynie Mazur (Managing Director Initiative Poland & CEE) i Michale Jasińskim (Managing Director UM Poland & CEE) – liderami polskiego zespołu Mediabrands, którzy odpowiadają za dalszy rozwój oferty i umacnianie pozycji Grupy w regionie, integrację działań i zapewnienie ich synergii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-regionalne-role-liderow-ipg-mediabrands,400660,artykul.html

- Polska jest największym i najbardziej dojrzałym rynkiem w regionie CEE, także w strukturach IPG Mediabrands. Po latach intensywnego rozwoju i wzrostu gospodarczego, podążania za rozwiązaniami z Zachodu i poszukiwania własnej drogi, przyszedł dla nas szczególny czas – teraz to polscy eksperci i polskie firmy, dzięki cenionym na świecie kompetencjom i doświadczeniu, są źródłem i motorem zmiany. Tak jest i w grupie IPG Mediabrands – to dla nas czas, w którym wykorzystujemy to co stworzyliśmy w ostatnich latach: nasze struktury, kompetencje, doświadczenie i determinację, by wspólnie z zespołami z całego regionu budować wartość, przywództwo i biznes naszych klientów ponad dotychczasowymi granicami – mówi Monika Bronowska, CEO CEE IPG Mediabrands. - Agata, Jacek, Adrianna i Marcin to liderzy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i projektami regionalnymi i globalnymi, więc ich nowe role to naturalny krok zarówno w ich zawodowym rozwoju, jak i w rozwoju naszej organizacji, która rośnie w regionie CEE dzięki bliskiej współpracy, czerpaniu ze swoich doświadczeń i wiedzy, oraz wdrażaniu sprawdzonych rozwiązań na innych rynkach.

Nowo utworzoną w strukturach firmy rolę Chief Transformation Officera CEE objęła Agata Sądel, zajmująca wcześniej stanowisko Head of Matterkind CEE. Na nowym stanowisku odpowiada za transformację procesów biznesowych, struktur i oferty. Koncentruje się na automatyzacji procesów i wdrażaniu rozwiązań usprawniających współpracę, zarówno pomiędzy agencjami i zespołami IPG Mediabrands w regionie, jak i z klientami, oraz na integracji oferty produktowej i zapewnieniu spójnego standardu produktów, procesów i narzędzi w całym regionie CEE. Wspiera również procesy nowobiznesowe w zakresie oferty digitalowej i produktowej. Swoje zadania realizuje we współpracy z zespołami projektowymi, łączącymi specjalistów z agencji i specjalistycznych zespołów IPG Mediabrands ze wszystkich rynków regionu CEE.

Jej poprzednie stanowisko pozostanie nieobsadzone, a za dalszy rozwój oferty w obszarze addressable media odpowiada Maciej Kowalczyk.

Jacek Dymkowski, dotychczas Managing Director agencji Reprise w Polsce, poszerzył swój zakres obowiązków i objął stanowisko Managing Directora Reprise Poland & CEE. W swojej nowej roli odpowiada za dalszy rozwój Reprise w Polsce i w regionie CEE. Ściśle współpracując z lokalnymi liderami agencji, wspiera ich w budowaniu długoterminowej wizji rozwoju i aktywności nowobiznesowej, integrując zespoły, kompetencje i ofertę Reprise w regionie. Do jego zadań należy również rozwijanie relacji z klientami regionalnymi i wdrażanie inicjatyw umacniających kompetencje zespołów, współpracę i wymianę wiedzy. Dymkowski zarządzał Reprise w Polsce przez ostatnie 3 lata, systematycznie poszerzając ofertę produktów i usług agencji oraz rozwijając – we współpracy z należącymi do IPG Mediabrands agencjami mediowymi Initiative i UM – regionalne huby kompetencyjne w regionach CEE i EMEA dla klientów takich jak LEGO, Johnson & Johnson czy Dyson. Obecnie Reprise w Polsce zatrudnia ok. 80 specjalistów, skupionych w zespołach: Performance (SocialCommerce, SEM, addressable media), SEO, Content, MarTech i Partnerships.

Adrianna Stępniewska awansowała na stanowisko Talent Director CEE. Dotychczas odpowiadała za strategię HR i rozwój kompetencji zespołu w Polsce, a przed zmianą ścieżki zawodowej (ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej) zarządzała m.in. zespołem Initiative pracującym dla LEGO na kilkunastu rynkach regionu REEMEA. Jako Talent Director CEE Stępniewska odpowiada za wdrażanie regionalnych inicjatyw rozwijających zespół, jego potencjał i kompetencje, oraz tworzenie inspirującego, sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy, w którym cenione są różnorodność, równość i inkluzywność. Do jej zadań należy też wsparcie lokalnych liderów w obszarze zarządzania zespołem i jego rozwoju, integracja zespołów, wsparcie wymiany wiedzy i doświadczeń oraz uspójnienie i automatyzacja procesów HR w całym regionie.

Marcin Pietrzak objął stanowisko Managing Director EMEA GCC (Global Capability Center) i stanął na czele zlokalizowanego w Warszawie GCC – globalnego centrum kompetencyjnego, jednego z trzech stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. W swojej nowej roli Pietrzak odpowiada za pracę 4 zespołów hubowych realizujących projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA:
Analytics hub – skupiającego ekspertów z obszaru analityki, data science i marketing intelligence, pracujących m.in. dla Nestle, LEGO, Johnson & Johnson i Carlsberg na całym świecie, głównie dla rynków EMEA ale również takich rynków jak USA, Kanada, Chiny, Indie, Japonia, Australia, Korea, Brazylia;

  • Engineering hub – tworzącego narzędzia i oprogramowanie wykorzystywane do działań marketingowych;
  • Product Design hub – zespołu designerów, specjalistów UX, UI i badaczy odpowiadający za tworzenie produktów (m.in. narzędzi, aplikacji) zarówno dla klientów grupy IPG, jak i na potrzeby własne grupy;
  • Addressable hub – zespół ekspertów z obszaru addressable marketingu, odpowiedzialny za obsługę klientów grupy IPG w regionie EMEA.

Pietrzak jest związany z Grupą IPG Mediabrands od ponad 10 lat. Od 2019 roku jako Head of Analytics kierował jednym z trzech największych hubów analitycznych pracujących dla klientów holdingu IPG na świecie i odpowiadał za ofertę grupy w obszarze danych, zaawansowanej analityki i narzędzi umożliwiających precyzyjne dotarcie do konsumentów i zwiększanie efektywności działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i adresowalnych.

Źródło: IPG Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764