logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe rozwiązania LED Direct View od Nec

  PR 13.03.2019, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions znacząco poszerza swoją ofertę rozwiązań LED Direct View (dvLED) do Digital Signage wewnątrz i na zewnątrz budynków, jak również do pomieszczeń konferencyjnych. Nowa oferta NEC dvLED obejmuje serie: FA2, LED Q, LED S oraz LED A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-rozwiazania-led-direct-view-od-nec,381617,artykul.html

NEC ma bogate tradycje związane z dvLED oraz wiele udanych instalacji znajdujących się w prestiżowych lokalizacjach. Nowe produkty w  portfolio dvLED firmy, przeznaczone dla wielu różnych branż i zastosowań, są wynikiem współpracy NEC i firmy S[quadrat], pioniera branży LED, kupionego przez NEC w lutym 2018 roku.

ilustracjastrzałka

Obie firmy oferują nowe rozwiązania dvLED, które zapewniają wysoką niezawodność i ciągłość pracy, stanowiąc przyszłościową inwestycję dla użytkowników. Rozszerzona oferta dvLED obejmuje następujące serie:

  • Seria NEC FA2 (FinePitch Advanced) - panoramiczny format 16:9 modułów o niewielkiej odległości pomiędzy pikselami dla standardowej rozdzielczości z inteligentnymi, magnetycznymi kartami pikselowymi i pełnym dostępie serwisowym od frontu; łatwa instalacja dzięki zintegrowanemu zarządzaniu kablami dla zasilania i danych
  • Zestawy serii NEC FA2 - kompletne rozwiązanie dla standardowych ekranów o różnych rozmiarach i rozdzielczościach od HD do UHD. Zawierają moduły LED o małej plamce od 1.2mm, pozwalające na wyświetlanie treści wysokiej rozdzielczości i elastyczną instalację dzięki uchwytom ściennym lub wolnostojącemu statywowi. Na swoim stoisku na ISE 2019 NEC zaprezentował dwa modele: ekran HD 165” do Digital Signage o rozstawie pikseli 1.9mm oraz ekran HD 137” do spotkań i konferencji o wielkości piksela 1.5mm.
  • Seria LED Q (Square) - łatwe w konfiguracji kwadratowe moduły ½ metra, które podczas instalacji można elastycznie dopasować do potrzeb projektu. Seria Q oferuje łatwą instalację i konserwację, przez co jest idealnym rozwiązaniem w wielu zastosowaniach. Goście tegorocznych targów ISE 2019 obejrzeli imponującą instalację artystyczną stworzoną właśnie z wykorzystaniem modułów serii Q.
  • Seria LED S (Slim) - zaprojektowana do zastosowań w witrynach sklepowych, jest doskonałym, niedrogim rozwiązaniem dla handlu detalicznego. Na swoim stoisku na  ISE 2019 firma NEC zaprezentowała ekran o rozmiarze pikseli 3.6mm do okna wystawowego sklepu, zbudowany w oparciu o serię S.
  • Seria LED A (Poster) - wyjątkowo lekka i cienka konstrukcja do mobilnego Digital Signage i informacji wizualnej oraz jako alternatywa dla tradycyjnych roll-upów. Seria A oferuje funkcjonalność plug-and-play ze zintegrowanym odtwarzaczem multimedialnym. Na ISE 2019 można było zobaczyć taki poster w recepcji stoiska NEC.

ilustracjastrzałka

- W lutym przypadła  pierwsza rocznica zakupu przez NEC firmy S[quadrat], jednego z wiodących na świecie dostawców ekranów LED, a nasze nowe produkty odzwierciedlają bogate doświadczenie w tworzeniu nowych technologii, które będą miały znaczący wpływ na wiele branż na rynku - powiedział Andreas Brockschmidt, Senior Vice President Sales and Marketing w S[quadrat]. - Nasi klienci szukają sposobów, aby wywrzeć wrażenie na odbiorcach i skutecznie przekazywać komunikaty nawet w najjaśniejszych środowiskach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno w handlu detalicznym, transporcie, jak i korporacjach. Nowe rozwiązania LED reprezentują wspólne wartości NEC i S[quadrat] w zakresie tworzenia doskonałej jakości produktów i łączenia ich z wysokim poziomem wsparcia i usług. Dzięki naszemu naciskowi na stosowanie komponentów najlepszej jakości i przestrzeganiu najsurowszych norm produkcyjnych, nasi klienci mogą być pewni, że ich inwestycja w technologię LED będzie trwała i przyszłościowa.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764