logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe rozwiązanie do druku 3D od Mimaki zadebiutuje na targach Formnext 2021

  PR 26.10.2021, przeczytano 1332 razy
ilustracja
Podczas pierwszego pokazu na targach FESPA Global Print Expo 2021 firma Mimaki zaprezentuje zaawansowany, wielkoformatowy ploter atramentowy LED-UV JFX600-2513

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała, że jej nowe technologie, które zostaną zaprezentowane na targach Formnext 2021 (16-19 listopada, pawilon 12.1, stoisko G21), będą oferowały kompletne rozwiązanie do druku 3D, które dzięki większej automatyzacji ma usprawnić i zoptymalizować produkcję modeli 3D. W rezultacie te nowe technologie powinny jeszcze przyspieszyć wprowadzanie wysokiej jakości, pełnokolorowego druku 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-rozwiazanie-do-druku-3d-od-mimaki-zadebiutuje-na-targach-formnext-2021,393536,artykul.html

Nowe kompleksowe rozwiązanie obejmuje oparte na chmurze oprogramowanie Mimaki 3D Print prep Pro, które jest kompatybilne ze wszystkimi drukarkami firmy Mimaki z serii 3DUJ. Nowa platforma, zaprojektowana, aby uprościć proces druku 3D, pomaga użytkownikom przygotować i sfinalizować pliki 3D przed drukowaniem. To awangardowe, dostępne w ramach abonamentu oprogramowanie automatycznie poprawia błędy w plikach i optymalizuje dane 3D wykorzystywane w modelowaniu drukarki 3D, dzięki czemu końcowe wydruki 3D wyglądają dokładnie tak samo, jak te z wizualizacji na ekranie.

Użytkownicy najnowszego produktu do druku 3D firmy Mimaki – drukarki Mimaki 3DUJ-2207 – mogą w ten sposób przyspieszyć i zautomatyzować zarządzanie obróbką po wydruku dzięki nowemu urządzeniu Mimaki 3DCS-322 – inteligentnemu modułowi do usuwania materiałów podporowych, opracowanemu wspólnie z firmą AM Solutions – 3D post processing technology.

- Dzięki temu kompletnemu rozwiązaniu do modelu Mimaki 3DUJ-2207, profesjonaliści i prosumenci w każdej dyscyplinie mogą zweryfikować swoje metody pracy, dodając skalowalny, pełnokolorowy druk 3D — wyjaśnia Arjen Evertse, naczelny dyrektor sprzedaży, EMEA, Mimaki. - To pakiet technologii 3D należący do najbardziej przystępnych cenowo, wysokiej jakości, pełnokolorowych rozwiązań 3D, skierowany do wszystkich, którzy wcześniej mogli uważać, że korzyści druku 3D są poza ich zasięgiem, w tym twórców, projektantów wykorzystujących prototypy, modelarzy, przedsiębiorców, a także instytucji zajmujących się badaniami medycznymi i edukacją. Cały pakiet zostanie zaprezentowany na targach Formnext i z niecierpliwością czekamy na reakcję rynku na ten przełom w dostępnym, pełnokolorowym druku 3D.

Przy tak dużej liczbie profesjonalistów wybierających druk 3D jako metodę szybkiej i dokładnej produkcji modeli, potrzeba szybkiego, prostego w obsłudze oprogramowania do korygowania danych 3D jeszcze nigdy nie była tak wielka. Firma Mimaki dostrzegła to zapotrzebowanie i stworzyła platformę 3D Print prep Pro, aby zapewnić użytkowników, że jej technologia druku 3D może łatwo i efektywnie poprawiać błędne dane, a także optymalizować kształt modelu, starannie równoważąc jakość obrazu i szybkość obróbki.

Oprogramowanie wykrywa i automatycznie poprawia wszystkie błędy dotyczące rozmiaru, grubości, danych VRM, wypełniania luk i otworów, pustych kształtów, przezroczystych przekrojów i kolorów materiału. Użytkownicy mogą też określać warunki automatycznej korekty odpowiednio do typu produkowanego modelu 3D, wybierając jedynie tryb korekty: ‘postać’, ‘część mechaniczna’ lub ‘pojazd’. Ta rozbudowana funkcja znacznie przyspiesza cały proces i ułatwia konfigurację pliku druku 3D, oferując całą gamę korzyści pełnokolorowego druku 3D większej liczbie firm i osób, nawet jeśli mają ograniczone doświadczenie z technologią druku 3D.

Kolejnym ułatwieniem obsługi drukarki Mimaki 3DUJ-2207 jest dodanie nowego modułu 3DCS-322 do zautomatyzowanego przetwarzania końcowego. Wspólnie z firmą AM Solutions – 3D post processing technology (marka należąca do Rösler Group), wiodącym na rynku dostawcą rozwiązań sprzętowych i usług w zakresie druku 3D i wytwarzania przyrostowego, firma Mimaki wprowadziła zgodny z koncepcją Przemysł 4.0, wysoko wydajny system usuwania materiałów podporowych. Ta wykorzystująca oprogramowanie technologia oferuje użytkownikom spójny, powtarzalny, o wiele szybszy proces niż tradycyjne metody, jednak bez uszczerbku dla nawet najdelikatniejszych i najbardziej szczegółowych geometrii czy niuansów kolorystycznych części 3D.

- Połączenie specjalizacji AM Solutions i doświadczenia Mimaki zaowocowało naprawdę innowacyjnym, bezpiecznym i prostym rozwiązaniem do przetwarzania końcowego o atrakcyjnym stosunku ceny do jakości — mówi Arjen Evertse. - Prezentując ten nowy system oraz naszą nową usługę programową i najnowszą technologię druku, chcemy wywrzeć na gościach targów Formnext wrażenie, które sprawi, że to niecierpliwie wyczekiwane wydarzenie będzie warte czekania.

ilustracjastrzałka

Jednostka do post-processingu Mimaki 3DCS-322, opracowana wspólnie z AM Solutions

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764