logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe sektory targowe na Remadays Warsaw 2018

   12.06.2017, przeczytano 641 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw 2018 odbędą się w dniach 7-9 lutego 2018 roku w Warsaw Expo w Nadarzynie. Już teraz organizator przygotowuje się do nich mając na uwadze rozwój branży i wzrost oczekiwań zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-sektory-targowe-na-remadays-warsaw-2018,32790,artykul.html

Kolejna edycja RemaDays to nowe możliwości.

W lutym 2018 roku czeka na Państwa aż 10 sektorów targowych, które pozwolą Państwu z łatwością odnaleźć poszukiwanych wystawców.

Podczas RemaDays Warsaw 2018 czeka na Państwa aż 10 sektorów dzięki, którym łatwiej odnaleźć to co najbardziej interesujące:

  • Gifts World
  • POS & Display
  • Technology Park
  • Printing House
  • Packaging Materials
  • Photo Creation
  • Lighting Systems
  • Event Show
  • IT & e-Solutions
  • Outdoor Advertising

 
Szeroki zakres tematyczny sektorów to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami w branży reklamowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764