logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe serwisy dołączyły do Royal Ad

  PR 15.11.2017, przeczytano 571 razy

Witryny businesstraveller.pl oraz strefainwestorow.pl dołączyły do portfolio Royal Ad. Współpraca z serwisami pozwoli dotrzeć do nowych niszowych grup – podróżujących biznesmenów oraz inwestorów giełdowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-serwisy-dolaczyly-do-royal-ad,34490,artykul.html

- Dzięki nawiązaniu współpracy z witrynami businesstraveller.pl i strefainwestorow.pl, powiększyliśmy swoje dotarcie do wysokiej kadry zarządzającej, właścicieli firm i inwestorów. Nasze portfolio wydawców poszerzyło się o nowych użytkowników premium, wzmacniając tym samym naszą ofertę i pozycję na rynku – mówi Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Royal Ad.

Serwis businesstraveller.pl to jedna z edycji popularnego pisma biznesowego Business Traveller, które powstało w 1976 roku w Wielkiej Brytanii. Strona skierowana jest do podróżujących biznesmenów, którzy chcą, aby ich podróże służbowe odbywały się na najwyższym poziomie. Porady znajdujące się na stronie dotyczące, m.in. aktywnego wypoczynku, mody, golfa czy kuchni sprawiają, że służbowe podróże stają się bardziej komfortowe i efektywne. Miesięcznie witryna odnotowuje około 350 000 odsłon i jest odwiedzana przez ponad 80 tys. użytkowników.

Strefainwestorow.pl
to serwis edukacyjno-informacyjny, który kieruje swoją ofertę do inwestorów giełdowych zainteresowanych rynkiem akcji. Zawiera praktyczne informacje i porady dotyczące giełdy oraz inwestowania. Witryna jest odwiedzana przez ponad 83 tys. użytkowników i notuje ok. 450 000 odsłon miesięcznie. W 2016 roku serwis znalazł się w rankingu OBI wśród najważniejszych źródeł informacji o rynku kapitałowym, wyprzedzając m.in. wyboczrcza.biz, czy wp.pl (giełda).

Źródło: Royal Ad

www.royalad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764