logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe serwisy grupy Zamet

  PR 14.12.2020, przeczytano 576 razy
ilustracja

Zakrojony na szeroką skalę projekt przygotowania i wdrożenia czterech witryn internetowych dla Grupy Zamet, w tym najważniejszego serwisu korporacyjnego www.zametsa.com, dobiegł końca. Za proces stworzenia „nowych szat” odpowiedzialna jest katowicka agencja reklamowa Yellow Crocodiles (YC), która we współpracy z działem marketingu Grupy zrealizowała nowe strony dla spółek: Zamet SA, Zamet Industry, Zamet Budowa Maszyn oraz Mostostal Chojnice.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-serwisy-grupy-zamet,389550,artykul.html

- Jest to kolejny wspólnie zrealizowany projekt, po przeprowadzonym w 2017 roku kompleksowym rebrandingu oraz stworzeniu nowej identyfikacji wizualnej dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład Grupy. Największym wyzwaniem było zachowanie spójności i wspólnego mianownika dla całej Grupy, w której mamy tak różne produkty oraz grupy docelowe – wyjaśniają Adam Marciszewski, IT Project Manager w YC oraz Marta Tambor, Art Director śląskiej agencji.

Grupa Zamet jest producentem wielkogabarytowych konstrukcji stalowych, maszyn i urządzeń dla przemysłu, za którą stoi ponad 200 lat doświadczenia. Wchodzące w jej skład spółki obsługują klientów z branży wydobycia ropy i gazu, górnictwa, sektora przeładunkowego, hutnictwa i metalurgii, infrastruktury raz przemysłu spożywczego.

Źródło: Yellow Crocodiles

www.y-c.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764