logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe smaki, nowa kampania Desperadosa

  PR 26.04.2022, przeczytano 1923 razy
ilustracjastrzałka

Desperados rozpoczyna sezon na dobrą pogodę z nowymi tropikalnymi wariantami: bezalkoholowym Desperadosem Tropical Twist 0.0%. - na dowolną porę dnia, kiedy potrzeba orzeźwienia i dobrego nastroju oraz Desperados Exotic Rum 4,5% z alkoholem, kiedy w planach jest coś więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-smaki%2C-nowa-kampania-desperadosa,395637,artykul.html

Desperados Tropical Twist 0.0% to drugi bezalkoholowy wariant marki, który został stworzony specjalnie na polski rynek. Łączy smak piwa z tropikalnymi nutami marakui i limonki. Powstał z myślą o tych, którzy orzeźwiającym smakiem ulubionego piwa chcą się cieszyć w różnych sytuacjach.

Druga nowość to Desperadosa Exotic Rum 4,5%, który również wyróżnia eksplozja tropikalnych smaków, lecz tym razem w wersji alkoholowej, aromatyzowanej rumem.

Wprowadzenie nowych wariantów na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w digitalu i mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży. 25 kwietnia startuje emisja spotu telewizyjnego Desperadosa Exotic Rum 4,5% oraz Tropical Twist 0.0%. Tymczasem trwa już aktywacja konsumencka Desperadosa „Zostań PrzeTester”, w której marka zaprasza swoich fanów do bycia jej ambasadorem.

PrzeTesterzy poszukiwani

Aby wziąć udział w programie „Zostań PrzeTesterem”, trzeba kupić dowolne piwo, a następnie za pomocą kodu spod kapsla lub paragonu zarejestrować się na stronie akcji www.przetestersmakow.despe.pl. W kolejnym kroku można wybrać zestaw Desperadosów do testowania i sposób jego dostawy. A potem już tylko trzeba poczekać na przesyłkę lub odebrać swój zestaw w wybranym sklepie biorącym udział w akcji promocyjnej.

- Nowe receptury Desperadosa odpowiadają różnym gustom i potrzebom konsumentów, którzy w szerokim portfolio marki mogą odnaleźć to co pasuje im najbardziej.  Naszą akcją zachęcamy zarówno fanów marki, jak i nowych odbiorców do spróbowania nowych odsłon kultowego Desperadosa. Ich zdanie jest dla nas ważne, dlatego prosimy do podzielenia się opinią o testowanych wariantach Desperadosa na stronie naszej akcji – mówi Anna Owczarska, senior brand manager marki.

Biorący udział w programie ambasadorskim Despardosa PrzeTesterzy zyskują liczne przywileje. Przed innymi otrzymają informacje o akcjach i wydarzeniach organizowanych przez Desperadosa, a także o konkursach i promocjach. Będą mogli tez zamawiać próbki produktów z innych rynków. Co najważniejsze, PrzeTesterzy będą mieli możliwość próbowania nowych smaków Desperadosa zanim pojawią się one na półce.

Aktywację „Zostań PrzeTesterem” wspiera kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i Instagramie oraz materiały promocyjne w sklepach.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Organizatorem aktywacji „Zostań PrzeTesterem” jest agencja Eat Me.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764