Zespół Opus B przygotował dla marki Circle K letnią akcję promocyjną „Circlozaury Atakują!”.
Wakacyjna akcja skierowana do dzieci zachęca do odwiedzin stacji i kolekcjonowania stada sympatycznych dinozaurów. Ogólnopolską promocję wspierają działania POS w miejscach sprzedaży oraz komunikacja w kanałach ATL i digital.
- Wykorzystujemy niesłabnącą popularność dinozaurów wśród najmłodszych. Prehistoryczne gady to bohaterowie niezwykli, silnie pobudzający wyobraźnię i gwarantujący dobrą zabawę dla małych ... i dużych dzieci - mówi Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.
Charakter kampanii nawiązuje do znanych filmów z dinozaurami, budując suspens i zaintrygowanie odbiorców.
Kampanię wspierają spoty reklamowe emitowane w telewizji, kinie i internecie. Ich reżyserią zajął się Bartek Cierlica, wyprodukowało studio Watchout, o efekty specjalne zadbało Badi Badi.
Źródło: Opus B