logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe spoty w kampanii Narodowego Programu Szczepień

  PR 01.10.2021, przeczytano 862 razy
ilustracja

Premiera nowych spotów w ramach kampanii #SzczepimySię. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów kontynuuje, rozpoczęte 20 sierpnia 2021 r., działania promujące szczepienia. Przekaz kampanii jest prosty i dosadny – odrzucenie szczepienia to odpowiedzialność za kolejny lockdown i związane z nim obostrzenia. Szczepienie przeciw COVID-19 jest skutecznym sposobem na pokonanie pandemii i powrót do normalnego życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-spoty-w-kampanii-narodowego-programu-szczepien,393232,artykul.html

Koronawirus to nie tylko mniej lub bardziej łagodna choroba. To epidemia, wobec której osoby odpowiedzialne za Polskę muszą działać zdecydowanie. Brak oczekiwanego poziomu wyszczepienia Polaków może spowodować, że rządzący nie będą mieli wyboru i wprowadzą kolejne obostrzenia, a ich konsekwencje znów będą bolesne dla społeczeństwa i niekorzystne dla gospodarki.

Nowi bohaterowie

Do szczepienia w pierwszym spocie przekonywała mama ucznia, który od nowego roku szkolnego wrócił do szkoły. 28 września ukazały się kolejne dwa materiały wideo, które będą emitowane w radiu, telewizji i Internecie, a ich bohaterowie będą również obecni na reklamach typu outdoor.

Do szczepienia przeciw COVID-19 zachęcają szef kuchni oraz trener personalny. Pokazują oni restaurację tętniącą życiem, która jest miejscem spotkań rodzin i przyjaciół oraz siłownie, w której trenuje i dba o swoją formę wiele osób. Tego wszystkiego może zabraknąć, jeżeli przyjdzie kolejna fala pandemii.

99 proc. zgonów na COVID-19, to osoby niezaszczepione

W drugiej części spotu występują Agnieszka Szarowska, specjalista chorób zakaźnych oraz dr Michał Sutkowski, od początku obecni przy chorych na COVID-19. Ubrani w szpitalny uniform zwracają się bezpośrednio do odbiorcy i mówią o skutkach nieszczepienia się. Dramatyczne statystyki dotyczące zgonów osób chorych na koronawirusa wzmacniają cały przekaz i zwracają uwagę odbiorcy na skalę skutków, jakie niesie za sobą nieszczepienie się przeciw COVID-19.

Chcesz wrócić do normalności? – zaszczep się

We wszystkich spotach wykorzystano symboliczny zabieg przesuwania kadrów i obrazów, które umożliwiają „przejście” do świata normalności i szczęśliwego życia społecznego bez lockdownu. Kontrast między tymi dwiema rzeczywistościami dosadnie ukazuje różnicę pomiędzy światem otwartym – bez koronawirusa, a światem zamkniętym z powodu obostrzeń. To odbiorca podejmuje autonomiczną decyzje, który świat wybiera i w którym chce żyć.

Zarejestruj się na szczepienie

Nie odkładaj decyzji o szczepieniu. Już dzisiaj zadzwoń na infolinię 989 lub wyślij sms o treści SzczepimySie pod numer 880 333 333. Możesz też skorzystać z e-Rejestracji na pacjent.gov.pl lub umówić się bezpośrednio w punkcie szczepień. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie gov.pl/szczepimysie.

Obecnie wiele punktów szczepień posiada wolne terminy, dlatego możesz dowolnie zaplanować miejsce i czas szczepienia. Dodatkowo, szczepionkę możesz przyjąć w różnych miejscach – np. pierwszą w miejscu zamieszkania, a drugą w miejscu, gdzie przebywasz na wakacjach.

Pobierz bezpłatną aplikacje „mojeIKP”

Skorzystaj z wielu możliwości, jakie daje aplikacja „mojeIKP” – jest bezpłatna i umożliwia m.in. rejestrację na szczepienie przeciw COVID-19. Użytkownicy telefonów z systemem Android mogą pobrać aplikację w Google Play, a właściciele urządzeń z iOS – w AppStore.

Ponad 37 miliony wykonanych szczepień w Polsce

W Polsce wykonano ponad 37,1 mln szczepień. W pełni zaszczepionych, czyli preparatem J&J lub dwiema dawkami innych dopuszczonych w UE szczepionek, jest ponad 19,3 mln osób. Pierwszą dawkę przyjęło ponad 19,7 mln osób – dane według raportu szczepień przeciwko COVID-19.

Źródło: Centrum Informacyjne Rządu

www.gov.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764