logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe stanowiska w dziale kreacji VMLY&R

  PR 23.02.2022, przeczytano 974 razy
ilustracja

2022 rok przyniósł nowe stanowiska w strukturze działu kreacji agencji VMLY&R. Patrycja Rusnak objęła stanowisko social media & gaming director, Artur Augustyniak został digital production headem, a Jarosław Kubicki - design headem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-stanowiska-w-dziale-kreacji-vmlyandr,394892,artykul.html

Zmiany te są częścią większego planu wypłaszczenia struktury działu kreacji VMLY&R, który obecnie będzie składał się z ośmiu grup kreatywnych oraz czterech grup specjalnych: Social Media & Gaming, Digital Production, Design oraz TV & Multimedia Production.

Patrycja Rusnak na stanowisku social media & gaming director zarządza grupą 18 osób dedykowanych zadaniom ze świata mediów społecznościowych i gamingu.

Z branżą kreatywną związana już ponad dekadę. Najczęściej jako kreatywna, ale pracowała również na stanowisku social media managera, przygotowując strategię i egzekucję komunikacji w mediach społecznościowych oraz zarządzała kilkuosobowym zespołem. Doświadczenie zdobywała w agencji Konceptika, prowadząc projekty dla takich klientów jak Sony PlayStation, Baltic Company, Cenega, Grupa Żywiec czy Electronic Arts. Ostatnie cztery lata w VMLY&R związana była głównie z marką Samsung, dla której wdrażała platformy ongoingowe, jak i realizowała liczne kampanie – w tym nagradzaną „Na twoich zasadach” z Wojtkiem Sokołem.

Prywatnie gracz ze specjalnym miejscem dla soulsów w sercu.

Artur Augustyniak awansowany na stanowisko digital production head, zarządza grupą 15 osób dedykowanych produkcji assetów cyfrowych, animacji i motion designowi, ale również transkreacji kampanii lokalizowanych na polskim rynku.

Od 2004 roku przemierzał różne ścieżki projektowania i reklamy, poznając kolejne zakamarki tego świata i zdobywając nowe perspektywy. Doświadczenie zdobywał współpracując z magazynami "HIRO" oraz "Snow It!", a także związany był z agencjami Saatchi & Saatchi, Peppermint, Bardzo. W latach 2016-2018 poświęcał się całkowicie branży farmaceutycznej pracując dla Benchmark Creative Labs na stanowisku dyrektora kreatywnego. Ostatnie trzy lata w VMLY&R jako creative group head opiekował się m.in. T-Mobile i Leroy Merlin.

Prywatnie ojciec dwójki: ukochanej córki Alenki oraz psa rasy Jack Russell terrier. W wolnych chwilach spędza czas aktywnie: basen, siłownia, ścianka wspinaczkowa. Marzy o tym, by pomieszkać jeszcze w kilku krajach - na szczycie listy znajdują się Japonia i Hiszpania. W związku z tym zaczął naukę języka hiszpańskiego oraz uzupełnia bibliografię Murakamiego o brakujące pozycje.

Jarosław Kubicki awansowany na stanowisko design head odpowiedzialny jest za dwuosobową grupę dedykowaną najbardziej złożonym zadaniom związanym z projektowaniem graficznym i designem.

Jest laureatem wielu prestiżowych nagród w dziedzinach designu i reklamy za projekty, takie jak Beksinski.pl, Rumours About Angels i innych. Przez wiele lat związany z branżą reklamową, w której pełnił funkcje art i creative directora w takich agencjach reklamowych, jak VMLY&R, Engine, Red8 czy Firefly Creation. Na swoim koncie ma projekty wielu stron internetowych, wzory przemysłowe, okładki książek i albumów muzycznych. Brał udział w wielu zbiorowych wystawach oraz kilku indywidualnych w Polsce, jak i poza granicami kraju (Niemcy, Belgia, Węgry, Wielka Brytania, Rumunia i Francja).

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764