logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe stanowisko w K2 Create

  PR 04.11.2021, przeczytano 558 razy

Magdalena Banasik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-stanowisko-w-k2-create,393647,artykul.html

Magdalena będzie dbała o zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego, reprezentowała agencję na forum organizacji branżowych i wspierała Filipa Szperla, Dyrektora Kreatywnego, w zarządzaniu Działem Kreacji oraz kwestiach kreatywnych. Odpowiedzialność Filipa skupi się natomiast na dbaniu o jakość produktu kreatywnego agencji.

– Ostatnie półtora roku, powracające lockdow-ny, praca zdalna i hybrydowa – to wszystko sprawia, że agencje kreatywne stoją przed nowymi wyzwaniami. Proces kreatywny siłą rzeczy też zaczyna się zmieniać – trudno się dekretuje półtoragodzinne generowanie konceptów na teamsach o 13.30. Kreacja to nie tyle genialna idea i wybitna kampania, kreacja to przede wszystkim ludzie. I musimy nie tylko konsekwentnie pracować nad jakością produktu kreatywnego, ale również stale pracować z jego twórcami – dbać o ich rozwój, o ścieżki kariery, stawiać jasne i czytelne cele, dawać regularny feedback, motywować, inspirować i integrować zespół, łowić talenty. Magda łączy w sobie prawie 20 lat doświadczenia pracy w kreacji – jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach kreatywnych (m.in. w Cannes, Nowym Jorku, Portorożu), z empatią i umiejętnością budowania merytorycznych relacji. Jest idealną osobą na takie stanowisko – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Magdalena Banasik jest związana z reklamą od 17 lat, a od 8 w K2 Create. Zaczynała w DDB, pracowała również w Havas Creative i McCann Worldgroup Polska. Jest zdobywczynią Silver i Bronze Cannes Lions oraz wielu lokalnych i międzynarodowych nagród, w tym KTR, Golden Drum, Cristal Award, Golden Award of Montreux, Epica i Eurobest. Pracowała dla takich marek, jak Gazeta Wyborcza, McDonald’s, IKEA, Peugeot, Decathlon, KFC, Wódka Wyborowa, Coca-Cola, UPC.

Źródło: K2 Create

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764