logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe stanowisko w K2 Create

  PR 04.11.2021, przeczytano 586 razy

Magdalena Banasik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-stanowisko-w-k2-create,393647,artykul.html

Magdalena będzie dbała o zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego, reprezentowała agencję na forum organizacji branżowych i wspierała Filipa Szperla, Dyrektora Kreatywnego, w zarządzaniu Działem Kreacji oraz kwestiach kreatywnych. Odpowiedzialność Filipa skupi się natomiast na dbaniu o jakość produktu kreatywnego agencji.

– Ostatnie półtora roku, powracające lockdow-ny, praca zdalna i hybrydowa – to wszystko sprawia, że agencje kreatywne stoją przed nowymi wyzwaniami. Proces kreatywny siłą rzeczy też zaczyna się zmieniać – trudno się dekretuje półtoragodzinne generowanie konceptów na teamsach o 13.30. Kreacja to nie tyle genialna idea i wybitna kampania, kreacja to przede wszystkim ludzie. I musimy nie tylko konsekwentnie pracować nad jakością produktu kreatywnego, ale również stale pracować z jego twórcami – dbać o ich rozwój, o ścieżki kariery, stawiać jasne i czytelne cele, dawać regularny feedback, motywować, inspirować i integrować zespół, łowić talenty. Magda łączy w sobie prawie 20 lat doświadczenia pracy w kreacji – jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach kreatywnych (m.in. w Cannes, Nowym Jorku, Portorożu), z empatią i umiejętnością budowania merytorycznych relacji. Jest idealną osobą na takie stanowisko – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Magdalena Banasik jest związana z reklamą od 17 lat, a od 8 w K2 Create. Zaczynała w DDB, pracowała również w Havas Creative i McCann Worldgroup Polska. Jest zdobywczynią Silver i Bronze Cannes Lions oraz wielu lokalnych i międzynarodowych nagród, w tym KTR, Golden Drum, Cristal Award, Golden Award of Montreux, Epica i Eurobest. Pracowała dla takich marek, jak Gazeta Wyborcza, McDonald’s, IKEA, Peugeot, Decathlon, KFC, Wódka Wyborowa, Coca-Cola, UPC.

Źródło: K2 Create

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764