logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe stanowisko w K2 Create

  PR 04.11.2021, przeczytano 436 razy

Magdalena Banasik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-stanowisko-w-k2-create,393647,artykul.html

Magdalena będzie dbała o zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego, reprezentowała agencję na forum organizacji branżowych i wspierała Filipa Szperla, Dyrektora Kreatywnego, w zarządzaniu Działem Kreacji oraz kwestiach kreatywnych. Odpowiedzialność Filipa skupi się natomiast na dbaniu o jakość produktu kreatywnego agencji.

– Ostatnie półtora roku, powracające lockdow-ny, praca zdalna i hybrydowa – to wszystko sprawia, że agencje kreatywne stoją przed nowymi wyzwaniami. Proces kreatywny siłą rzeczy też zaczyna się zmieniać – trudno się dekretuje półtoragodzinne generowanie konceptów na teamsach o 13.30. Kreacja to nie tyle genialna idea i wybitna kampania, kreacja to przede wszystkim ludzie. I musimy nie tylko konsekwentnie pracować nad jakością produktu kreatywnego, ale również stale pracować z jego twórcami – dbać o ich rozwój, o ścieżki kariery, stawiać jasne i czytelne cele, dawać regularny feedback, motywować, inspirować i integrować zespół, łowić talenty. Magda łączy w sobie prawie 20 lat doświadczenia pracy w kreacji – jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach kreatywnych (m.in. w Cannes, Nowym Jorku, Portorożu), z empatią i umiejętnością budowania merytorycznych relacji. Jest idealną osobą na takie stanowisko – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Magdalena Banasik jest związana z reklamą od 17 lat, a od 8 w K2 Create. Zaczynała w DDB, pracowała również w Havas Creative i McCann Worldgroup Polska. Jest zdobywczynią Silver i Bronze Cannes Lions oraz wielu lokalnych i międzynarodowych nagród, w tym KTR, Golden Drum, Cristal Award, Golden Award of Montreux, Epica i Eurobest. Pracowała dla takich marek, jak Gazeta Wyborcza, McDonald’s, IKEA, Peugeot, Decathlon, KFC, Wódka Wyborowa, Coca-Cola, UPC.

Źródło: K2 Create

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764