logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat

  PR 27.09.2022, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-studio-kanalu-sportowego-w-nowym-stylu%2C-ktory-podbija-sportowy-swiat,397380,artykul.html

Nie wszystkie sukcesy polskich firm otrzymują takie uznanie, na jakie zasługują. Nowy Styl to Polska firma działająca globalnie, zajmująca czołowe miejsce w Europie. Dostarcza rozwiązania i produkuje meble dla biur, lotnisk, sal widowiskowych czy aren sportowych. Na zbliżający się Mundial w Katarze Nowy Styl dostarczył i zamontował aż… 300 000 krzesełek Abacus i Omega, a ponadto 7 363 wyprodukowanych w polskich fabrykach foteli VIP. Polska firma, wraz ze swoim lokalnym katarskim partnerem wygrała przetargi na wyposażenie sześciu z ośmiu stadionów mundialowych. Na krzesłach Nowego Stylu kibice zasiądą na osiemdziesięciotysięcznym Lusail Stadium, sześćdziesięciotysięcznym Al. Bayt Stadium, oraz czterdziestotysięcznych Al. Janoub Stadium, Ahmad bin Ali Stadium, Education City Stadium oraz Stadium 974, znanym z tego, że został zbudowany w dużej mierze z…974 kontenerów transportowych. Po imprezie zostanie rozebrany, a jego elementy, w tym polskie krzesełka, posłużą do budowy innych obiektów.

Nowy Styl to sprawdzony wykonawca: ma w swoim portfolio wyposażenie m.in. węgierskiego Stadionu Narodowego, czyli popularnej Puskas Areny, stadionów w Lyonie i Nicei na Euro 2016, dwóch obiektów powstałych na MŚ w RPA, a także wszystkich polskich aren Euro 2012, w tym Stadionu Narodowego w Warszawie.

– Nasza rola nie ogranicza się do krzesełek. To również pulpity komentatorskie, platformy dla osób z niepełnosprawnościami, podesty dla operatorów kamer czy obramowania. Do Kataru dostarczyliśmy rekordową liczbę produktów, co jest dla nas dowodem, że robimy to dobrze od lat i mamy globalną renomę – podkreśla Jakub Rachfalik, Dyrektor Zarządzający marką Forum by Nowy Styl.

– To zresztą widać także na polskim rynku, gdzie oprócz niezliczonych realizacji obiektów sportowych, od niedawna wyposażamy również strefy hospitality. Procentuje nasze wieloletnie doświadczenie w obszarze wyposażania przestrzeni biurowych, a świetnym przykładem mariażu tych pozornie różnych obszarów jest nowa siedziba Kanału Sportowego, którą ostatnio kompleksowo wyposażyliśmy – opowiada Sebastian Osuch z firmy Nowy Styl.

Oglądając wyposażenie siedziby Kanału Sportowego można dostrzec wiele nowinek technologicznych, jak regulowane biurka czy efektowne fotele i kanapy. Już niedługo goście Kanału Sportowego zasiądą w tych wygodnych fotelach, aby odpowiedzieć na nie zawsze wygodne pytania. Nowy Styl ma szeroki asortyment produktów, które łączy sportowy duch – ergonomia pozwalająca zachować zdrową sylwetkę oraz dynamika dająca możliwość dostosowania do potrzeb użytkownika. Stąd też współpraca z największym sportowym medium na YouTube.

– W sporcie ludzi łączą emocje i te emocje połączyły też nasze firmy. Nie lubimy przeciętności, dlatego produkty Nowego Stylu idealnie wpisały się w nasze potrzeby. To kolejny poważny partner, który zdecydował się z nami współpracować, kolejna polska globalna marka, która podbija świat sportu – podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.

Nowe rozdania, nowe doświadczenia i nowe sukcesy to znakomita okazja do odbycia spotkań w całkowicie nowym stylu. Każdy kibic może się poczuć jak gość Kanału Sportowego dzięki filmowi, na którym założyciele KS oprowadzają po nowej siedzibie, pokazując jak działa w Nowym Stylu.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o. o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Balans” – nowy format wideo Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska zaprezentowała swój nowy format na platformie YouTube. Ruszył kanał „Balans” - miejsce skierowane do osób urodzonych w latach 80. i 90., w którym znajdą się rozmowy z ciekawymi gośćmi i ekspertami dotyczące najważniejszych i najbardziej interesujących tematów dla millenialsów.
Portale i wydarzenia Grupy PTWP umacniają się na rynku zdrowia
Segment zdrowia umacnia się w Grupie PTWP, czego dowodem jest rosnąca popularność i ranga organizowanych wydarzeń. IX Kongres Wyzwań Zdrowotnych zgromadził kluczowych przedstawicieli świata medycyny, administracji państwowej, samorządowej oraz organizacji pozarządowych. Łącznie odbyło się ponad 50 sesji i debat, w których uczestniczyło ponad 300 ekspertów, natomiast w całym...
Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych
W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla...
Ponad 90 oscarowych filmów w Polsat Box Go
Za nami 96. gala rozdania Oscarów. Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej przyznała statuetki w 23 kategoriach. Zanim najnowsze, nagrodzone produkcje trafią do streamingu w Polsat Box Go można oglądać ponad 90 filmowych dzieł, które otrzymały lub były nominowane do Oscara. Są to m.in. nagrodzony siedmioma Oscarami nieprzewidywalny film akcji z elementami sci-fi „Wszystko...
Start wiosennej ramówki Telewizji Polskiej
Ponad 2 mln! Tylu widzów obejrzało pierwszy odcinek serialu kostiumowego TVP1 „Matylda”. W ścisłej czołówce najchętniej oglądanych programów minionego weekendu znalazła się również kolejna premiera Telewizji Polskiej – najnowsza odsłona 6. sezonu programu „Sanatorium Miłości”. Wiosnę na antenach TVP widzowie poczuli...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764