logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe studio TVP Info

  PR 12.11.2018, przeczytano 294 razy
ilustracjastrzałka

22-metrowa ściana LED, 100-calowy dotykowy ekran multimedialny i zdalnie sterowane kamery to niektóre elementy nowego studia, z którego od 6 listopada rozpoczęła się emisja TVP Info.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-studio-tvp-info,380105,artykul.html

Zasadniczym elementem scenografii jest 22-metrowa ściana LED (18 mln pikseli). Konstrukcja pozwala tworzyć różne przestrzenie scenograficzne oraz emitować obraz rozdzielczości 4x4K. Ponadto w studiu będzie pracował 100-calowy dotykowy ekran multimedialny (touch screen).

Studio zostało wyposażone w 10 kamer, częściowo sterowanych zdalnie. Oświetlenie w studiu, zarówno scenograficzne, jak i produkcyjne pracujące w technologii LED, jest w pełni zautomatyzowane, programowane z konsolety. Sceny sterowane są automatycznie. Wraz z przestrzenią Studia Plus została również zmodernizowana reżyserka obsługująca studio. Autorką aranżacji scenograficznej jest Regina Wolnicka.

Studio Plus będzie sukcesywnie doposażane, m.in. planowane jest zastosowanie technologii Augmented Reality (grafiki trójwymiarowej) i Virtual Window.

Nowe studio TVP Info, o powierzchni 230m2 mieści się w budynku przy Placu Powstańców Warszawy 7, w nieużytkowanych od lat pomieszczeniach produkcyjnych. Prace remontowe trwały od marca 2018 r. Zamontowano m.in. nową wentylację opartą na specjalnych kanałach tekstylnych, wykonano wyciszenie miejsca, tak aby uzyskać akustykę 30dBA. Przebudowano również infrastrukturę zaplecza studia, powstał nowy VIP room i pomieszczenia techniczne.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764