logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe studio TVP Info

  PR 12.11.2018, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

22-metrowa ściana LED, 100-calowy dotykowy ekran multimedialny i zdalnie sterowane kamery to niektóre elementy nowego studia, z którego od 6 listopada rozpoczęła się emisja TVP Info.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-studio-tvp-info,380105,artykul.html

Zasadniczym elementem scenografii jest 22-metrowa ściana LED (18 mln pikseli). Konstrukcja pozwala tworzyć różne przestrzenie scenograficzne oraz emitować obraz rozdzielczości 4x4K. Ponadto w studiu będzie pracował 100-calowy dotykowy ekran multimedialny (touch screen).

Studio zostało wyposażone w 10 kamer, częściowo sterowanych zdalnie. Oświetlenie w studiu, zarówno scenograficzne, jak i produkcyjne pracujące w technologii LED, jest w pełni zautomatyzowane, programowane z konsolety. Sceny sterowane są automatycznie. Wraz z przestrzenią Studia Plus została również zmodernizowana reżyserka obsługująca studio. Autorką aranżacji scenograficznej jest Regina Wolnicka.

Studio Plus będzie sukcesywnie doposażane, m.in. planowane jest zastosowanie technologii Augmented Reality (grafiki trójwymiarowej) i Virtual Window.

Nowe studio TVP Info, o powierzchni 230m2 mieści się w budynku przy Placu Powstańców Warszawy 7, w nieużytkowanych od lat pomieszczeniach produkcyjnych. Prace remontowe trwały od marca 2018 r. Zamontowano m.in. nową wentylację opartą na specjalnych kanałach tekstylnych, wykonano wyciszenie miejsca, tak aby uzyskać akustykę 30dBA. Przebudowano również infrastrukturę zaplecza studia, powstał nowy VIP room i pomieszczenia techniczne.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gemius otrzymał nominację w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards w kategorii Audience Measurement. Szansę na statuetkę ma innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.
Onet, RMF FM i TVN24 – liderami opiniotwórczości
Onet.pl po raz kolejny na pierwszym miejscu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” z ilością aż 5 381 wzmianek w kwietniu. Za nim stacja radiowa RMF FM, której wynik pozwolił na uplasowanie się o jedno miejsce wyżej niż w marcu. Pierwszą trójkę zamyka TVN24 z liczbą 4 003 cytowań – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni podmiot odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, którego obsługę powierzy domowi mediowemu TVP wynosi 23 mln zł netto. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej, do dnia 17 czerwca br.
Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764