logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych

  PR 21.05.2025, przeczytano 350 razy
ilustracja

Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-studio-w-stowarzyszeniu-producentow-reklamowych,408921,artykul.html

Studio powstało w 2024 roku w wyniku współpracy Dynamo Film oraz Tomka Okulicza, reżysera i producenta kreatywnego. Od początku działalności stawia na elastyczne struktury oraz nowoczesne podejście do produkcji. Sugar Free ma już na swoim koncie realizacje dla min. PKO BP, MG Motors, T-Mobile, LPP, Grupy Carlsberg, McDonald's, Onet czy Baltic Hub.

Cieszę się, że dołączamy do SPR – organizacji, która nie tylko integruje środowisko, ale realnie pracuje nad tym, by produkcja reklamowa w Polsce była bardziej transparentna, nowoczesna i etyczna. Wierzę, że wspólnie możemy budować mądrzejszy rynek” – mówi Tomek Okulicz, współzałożyciel Sugar Free.

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

www.sprfilm.pl

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to najliczniejsza organizacja w Polsce, reprezentująca środowisko producentów filmów reklamowych. SPR prowadzi szereg inicjatyw
i współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. z SAR, POR, IAA, PSML, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców oraz europejską federacją CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne i postprodukcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764