Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska, o którego opracowaniu informowaliśmy w listopadzie. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.
Targowisko w Orłowie przed/po Foto: Rafał Kołsut
Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy szyld główny oraz murale reklamowe stoisk widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej. Historię jednego z ulubionych miejsc zakupowych gdynian opowiedział sprzedawca i administrator targowiska pan Irek. O procesie projektowym opowiedział Jacek Wielebski:
Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska.
Jacek Wielebski, Traffic Design
Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie trafficdesign.pl oraz https://cutt.ly/poradnik_targowisko
Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.
Źródło: Traffic Design