logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe szaty Kasztelana

  PR 22.06.2020, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Marka Kasztelan zmienia wizerunek. Nowa szata graficzna portfolio marki nadal nawiązuje do tradycyjnych elementów, które kojarzą się z regionalnością, ale jednocześnie zyskuje bardziej nowoczesny charakter. Dużą zmianą jest także fakt, że regionalny wariant Kasztelan Jasne Pełne dostępny będzie w ogólnopolskiej sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-szaty-kasztelana,387495,artykul.html

Zmianie ulega cała architektura opakowania marki. Ściśle związana z nią postać Kasztelana została narysowana od początku. Teraz jest ona bardziej ikoniczna. Zmiana dotyczy także wykrojnika etykiety  - nowa wersja nawiązuje do tradycyjnej architektury i tarcz herbowych. Wkomponowano tu nowo zaprojektowany logotyp wraz z hasłem „Duma Browaru Sierpc”. Współczesne ujęcie tradycji podkreśla również nowoczesne, czytelne liternictwo i układ na opakowaniach, który nawiązuje do estetyki alkoholi mocnych. Kasztelan w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.

- Nowa szata graficzna to dla nas bardzo ważna zmiana. Dotyczy ona wszystkich wariantów Kasztelana i powoduje, że nasze portfolio wygląda spójnie - mówi Aleksandra Lipko-Kruk, Brand Manager marki Kasztelan – Jesteśmy dumni z nowej odsłony marki. Mamy nadzieję, że nowe szaty Kasztelana przypadną do gustu także naszym konsumentom.

Kasztelan Jasne Pełne w ogólnopolskiej dystrybucji

Ważną zmianą jest to, że dotąd regionalna marka Kasztelan Jasne Pełne trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Decyzja ta jest podyktowana tym, że mimo wyłącznie lokalnej obecności, sprzedaży wolumenowo Kasztelana Jasnego Pełnego, rośnie, ponadto marka ma w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych. Od połowy czerwca będą mogli sięgnąć po tej wariant także konsumenci w całej Polsce.

Warto wspomnieć, że marka Kasztelan zyskała uznanie i popularność dzięki wariantowi Kasztelan Niepasteryzowane, dostępnemu w ogólnopolskiej sprzedaży. Kasztelan Niepasteryzowany był największą nowością w ostatnim dziesięcioleciu na rynku piwa w Polsce i z dużym sukcesem spopularyzował segment piw niepasteryzowanych.

Nowe opakowania zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge. Zmieniona szata graficzna została wprowadzona na wszystkie warianty - Kasztelan Jasny Pełny, Kasztelan Niepasteryzowany oraz Kasztelan Mocny, zarówno w butelkach jak i puszkach. Marka podkreśla także swoją dbałość o środowisko naturalne i wprowadza czteropaki Kasztelana pakowane w folię termokurczliwą pochodząca w 100% z recyklingu i nadającą się również do recyklingu.

Wprowadzeniu odświeżonych opakowań towarzyszą na ten moment nowe materiały POS.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764