logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe szaty Volkswagena: nowe logo oraz identyfikacja wizualna

  PR 20.09.2019, przeczytano 1796 razy
ilustracjastrzałka

- Jesteśmy elastyczni w sposób, jakiego w Volkswagenie dawno nie widziano – mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu Volkswagena ds. Sprzedaży i Marketingu


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-szaty-volkswagena%3A-nowe-logo-oraz-identyfikacja-wizualna,384041,artykul.html

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID. Do 2025 roku marka z siedzibą w Wolfsburgu będzie miała w ofercie ponad 20 nowych modeli elektrycznych.

- Znaleźliśmy m.in. sposób na mocne, nowatorskie i pozytywne pokazanie marki w nowej identyfikacji wizualnej. Volkswagen to teraz „Nowy Volkswagen” – pod względem technologii, produktów i sposobu w jaki sami siebie przedstawiamy. – mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu marki Volkswagen Samochody Osobowe ds. Sprzedaży i Marketingu.

Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r. Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze Volkswagen.

ilustracjastrzałka

- Kiedy tak silna marka jak nasza zmienia logotyp, wiadomo że musi się to wiązać z przełomowymi wydarzeniami z perspektywy biznesowej. Wkraczamy w erę elektromobilności, której będziemy nadawać tempo. Wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że „Nowy Volkswagen” zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu. Zmieni się też sposób, w jaki będziemy komunikować się z klientami i wszyscy, którzy śledzą nasze działania marketingowe z pewnością dostrzegą te zmiany – mówi Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Volkswagen

www.volkswagen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764