logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe szyldy na Pradze-Południe

   12.03.2019, przeczytano 2647 razy
ilustracjastrzałka
Projekt - Paweł Ryżko

Miasto we współpracy ze Stowarzyszeniem Traffic Design po raz kolejny odmłodziło stołeczne szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe. W sobotę, 16 marca o 16:00 zapraszamy mieszkańców do udziału w debacie (ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury, Pasaż Wiecha 4), a w niedzielę 17 marca o 12:00, na spacer (ul. Siennicka 23).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-szyldy-na-pradze-poludnie,381604,artykul.html

- To już druga edycja przemiany szyldów rzemieślników przeprowadzona na zlecenie m.st.. Warszawy, tym razem na Pradze-Południe. Ta transformacja doskonale pokazuje, jak dobra reklama wzbogaca wygląd przestrzeni publicznej. Bardzo cieszą mnie te zmiany i mam nadzieję, że zyskają one przychylność mieszkańców Grochowa oraz Kamionka. - Marlena Happach, architekt miasta, dyrektor Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.

ilustracjastrzałka

projekt: Paweł Ryżko

Atrakcyjne, odnowione szyldy pojawiły się na ulicach: Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej. Poprawią estetykę przestrzeni tego regionu Grochowa i Kamionka, promując dobry polski design. Do współpracy bowiem ponownie zaproszono czołowych rodzimych projektantów, w tym również warszawskich, m.in. Pawła Ryżko, UVMW, Martę „Martiszu” Ludwiszewską i Zespół Wespół.

ilustracjastrzałka

projekt: UVMW

W tegorocznej edycji dziesięć nowych szyldów otrzymały małe lokalne zakłady rzemieślnicze m.in. funkcjonujący niemal 80 lat zakład krawiecki, serwis rowerowy oraz punkt naprawy parasoli.

ilustracjastrzałka

projekt: Martiszu

- Bardzo cieszymy się z powrotu do Warszawy. Przy okazji projektu powstał również krótki dokument prezentujący rzemieślników odnawianych zakładów przy pracy. Liczymy, że nowe szyldy spodobają się właścicielom, mieszkańcom i klientom. - Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design

Poprzednia edycja, która odbyła się na Pradze-Północ, (w ramach której przemianę przeszły szyldy 10 szyldów lokalnych rzemieślników) otrzymała wyróżnienie Innovation in Design Award, a praskie szyldy znalazły się wśród najciekawszych identyfikacji wizualnych z całego świata.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

projekt: Jakub Hokobo - Stępień

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

projekt: Marta Przeciszewska

ilustracjastrzałka

projekt: Zespół Wespół

W sobotę 16 marca o godzinie 16.00 w ZODIAKU Warszawskim Pawilonie Architektury odbędzie się debata poświęcona nowym szyldom z udziałem projektantów i rzemieślników. A w niedzielę, 17 marca o godzinie 12.00 w ramach wernisażu projektu zapraszamy na spacer.  Zbiórka przy z ulicy Siennickiej 23, gdzie pojawił się nowy szyld „Kalinka” autorstwa Pawła Ryżko.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764