logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe szyldy na Pradze-Południe

   12.03.2019, przeczytano 2096 razy
ilustracjastrzałka
Projekt - Paweł Ryżko

Miasto we współpracy ze Stowarzyszeniem Traffic Design po raz kolejny odmłodziło stołeczne szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe. W sobotę, 16 marca o 16:00 zapraszamy mieszkańców do udziału w debacie (ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury, Pasaż Wiecha 4), a w niedzielę 17 marca o 12:00, na spacer (ul. Siennicka 23).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-szyldy-na-pradze-poludnie,381604,artykul.html

- To już druga edycja przemiany szyldów rzemieślników przeprowadzona na zlecenie m.st.. Warszawy, tym razem na Pradze-Południe. Ta transformacja doskonale pokazuje, jak dobra reklama wzbogaca wygląd przestrzeni publicznej. Bardzo cieszą mnie te zmiany i mam nadzieję, że zyskają one przychylność mieszkańców Grochowa oraz Kamionka. - Marlena Happach, architekt miasta, dyrektor Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.

ilustracjastrzałka

projekt: Paweł Ryżko

Atrakcyjne, odnowione szyldy pojawiły się na ulicach: Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej. Poprawią estetykę przestrzeni tego regionu Grochowa i Kamionka, promując dobry polski design. Do współpracy bowiem ponownie zaproszono czołowych rodzimych projektantów, w tym również warszawskich, m.in. Pawła Ryżko, UVMW, Martę „Martiszu” Ludwiszewską i Zespół Wespół.

ilustracjastrzałka

projekt: UVMW

W tegorocznej edycji dziesięć nowych szyldów otrzymały małe lokalne zakłady rzemieślnicze m.in. funkcjonujący niemal 80 lat zakład krawiecki, serwis rowerowy oraz punkt naprawy parasoli.

ilustracjastrzałka

projekt: Martiszu

- Bardzo cieszymy się z powrotu do Warszawy. Przy okazji projektu powstał również krótki dokument prezentujący rzemieślników odnawianych zakładów przy pracy. Liczymy, że nowe szyldy spodobają się właścicielom, mieszkańcom i klientom. - Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design

Poprzednia edycja, która odbyła się na Pradze-Północ, (w ramach której przemianę przeszły szyldy 10 szyldów lokalnych rzemieślników) otrzymała wyróżnienie Innovation in Design Award, a praskie szyldy znalazły się wśród najciekawszych identyfikacji wizualnych z całego świata.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

projekt: Jakub Hokobo - Stępień

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

projekt: Marta Przeciszewska

ilustracjastrzałka

projekt: Zespół Wespół

W sobotę 16 marca o godzinie 16.00 w ZODIAKU Warszawskim Pawilonie Architektury odbędzie się debata poświęcona nowym szyldom z udziałem projektantów i rzemieślników. A w niedzielę, 17 marca o godzinie 12.00 w ramach wernisażu projektu zapraszamy na spacer.  Zbiórka przy z ulicy Siennickiej 23, gdzie pojawił się nowy szyld „Kalinka” autorstwa Pawła Ryżko.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764