logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe szyldy na Pradze-Południe

   12.03.2019, przeczytano 2571 razy
ilustracjastrzałka
Projekt - Paweł Ryżko

Miasto we współpracy ze Stowarzyszeniem Traffic Design po raz kolejny odmłodziło stołeczne szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe. W sobotę, 16 marca o 16:00 zapraszamy mieszkańców do udziału w debacie (ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury, Pasaż Wiecha 4), a w niedzielę 17 marca o 12:00, na spacer (ul. Siennicka 23).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-szyldy-na-pradze-poludnie,381604,artykul.html

- To już druga edycja przemiany szyldów rzemieślników przeprowadzona na zlecenie m.st.. Warszawy, tym razem na Pradze-Południe. Ta transformacja doskonale pokazuje, jak dobra reklama wzbogaca wygląd przestrzeni publicznej. Bardzo cieszą mnie te zmiany i mam nadzieję, że zyskają one przychylność mieszkańców Grochowa oraz Kamionka. - Marlena Happach, architekt miasta, dyrektor Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.

ilustracjastrzałka

projekt: Paweł Ryżko

Atrakcyjne, odnowione szyldy pojawiły się na ulicach: Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej. Poprawią estetykę przestrzeni tego regionu Grochowa i Kamionka, promując dobry polski design. Do współpracy bowiem ponownie zaproszono czołowych rodzimych projektantów, w tym również warszawskich, m.in. Pawła Ryżko, UVMW, Martę „Martiszu” Ludwiszewską i Zespół Wespół.

ilustracjastrzałka

projekt: UVMW

W tegorocznej edycji dziesięć nowych szyldów otrzymały małe lokalne zakłady rzemieślnicze m.in. funkcjonujący niemal 80 lat zakład krawiecki, serwis rowerowy oraz punkt naprawy parasoli.

ilustracjastrzałka

projekt: Martiszu

- Bardzo cieszymy się z powrotu do Warszawy. Przy okazji projektu powstał również krótki dokument prezentujący rzemieślników odnawianych zakładów przy pracy. Liczymy, że nowe szyldy spodobają się właścicielom, mieszkańcom i klientom. - Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design

Poprzednia edycja, która odbyła się na Pradze-Północ, (w ramach której przemianę przeszły szyldy 10 szyldów lokalnych rzemieślników) otrzymała wyróżnienie Innovation in Design Award, a praskie szyldy znalazły się wśród najciekawszych identyfikacji wizualnych z całego świata.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

projekt: Jakub Hokobo - Stępień

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

projekt: Marta Przeciszewska

ilustracjastrzałka

projekt: Zespół Wespół

W sobotę 16 marca o godzinie 16.00 w ZODIAKU Warszawskim Pawilonie Architektury odbędzie się debata poświęcona nowym szyldom z udziałem projektantów i rzemieślników. A w niedzielę, 17 marca o godzinie 12.00 w ramach wernisażu projektu zapraszamy na spacer.  Zbiórka przy z ulicy Siennickiej 23, gdzie pojawił się nowy szyld „Kalinka” autorstwa Pawła Ryżko.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764