logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe trendy - kalendarze trójdzielne 2022

  PR 24.01.2022, przeczytano 1220 razy
ilustracjastrzałka

Kalendarze trójdzielne - na miarę możliwości czy na miarę wyobraźni? Niewątpliwym trendem na kolejny rok są kalendarze niestandardowe! Przy aktualnych możliwościach produkcyjnych, prostokąty i klasyczne formaty wydają się być bardzo zwyczajne. Nadszedł czas na wyznaczenie nowego kierunku i kreowanie nowych standardów kalendarzy trójdzielnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-trendy---kalendarze-trojdzielne-2022,394500,artykul.html

Dominik Szulim, współwłaściciel firmy Akonda nie ma wątpliwości - Kalendarz nadal pozostaje najbardziej praktyczną formą reklamy, ale nie może być nudny i zwyczajny - Klient musi go chcieć powiesić, ale jeśli już powiesi to nagrodą jest ekspozycja marki przez 365 kolejnych dni - jest o co się starać. Wychodzenie poza standardowe formaty, to pewna świeżość i niewątpliwe podniesienie atrakcyjności produktu. Wystarczy mieć pomysł, by stworzyć nowe możliwości promocji dzięki kalendarzom trójdzielnym i nie jest to kwestia ponoszenia ogromnych kosztów.
Właśnie dlatego wykonując swój kalendarz w tym roku, Akonda postawiła na formaty niestandardowe. - Zrobienie kalendarzy w zwykłym, prostokątnym formacie nie wchodziło w rachubę, kiedy nasze maszyny dają nam zupełnie inne możliwości. Produkcja swoich kalendarzy okazuje się procesem bardzo przyjemnym, zwłaszcza kiedy wszystko wykonane jest na urządzeniach oferowanych przez własną firmę. – stwierdza Mariusz Bogucki, kierownik Działu Handlowego Akonda.

Akonda kształt swoim kalendarzom nadała za pomocą plotera iEcho, który nie tylko wyciął kształt, ale również zbigował arkusz w odpowiednich miejscach. Blaty zostały pobrane automatycznie, maszyna zeskanowała znaczniki, wycięła zadany kształt, zbigowała i wyłożyła arkusze na stół spływowy. Ploter występuje w trzech rozmiarach, w zależności od potrzeb - PK0604 z obszarem cięcia 600mm x 400mm, PK0705 - 750mm x 530mm i największy PK 1209 aż 1200mm x 900mm. Kalendaria przyklejone zostały na półautomacie CAL-one mini. To mniejsza wersja urządzenia CAL-one 1000, oferowanego przez Akondę. CAL-one mini przyśpiesza produkcję kalendarzy do ponad 300 sztuk na godzinę, utrzymując stałą, powtarzalną jakość na bardzo wysokim poziomie. Możliwości klejenia klejem zimnym pozwalają realizować kalendarze trójdzielne, a z klejem na gorąco pozwala na klejenie łącznie z główką. Dzięki swoim gabarytom może się zmieścić praktycznie w każdej drukarni. - A kalendarze może robić każdy i bez większego wysiłku, nietuzinkowe, nieszablonowe – zapewnia Dominik Szulim. – Satysfakcja z realizacji pomysłów własnych i pomysłów Klientów jest w tym przypadku większa o tyle, o ile wychodzimy poza standardy. Kalendarz nie musi być banalny!. To jest i będzie bardzo popularny produkt, estetyczny i promujący. Można zrobić nawet jedną sztukę.

ilustracjastrzałka

Do nakładów większych dedykowany jest wspomniany CAL-one 1000, który jest w pełni zautomatyzowany i może zastąpić kilka par rąk do pracy, produkując ponad 1000 kalendarzy na godzinę przy wykorzystaniu kleju na gorąco. Jeśli podążyć przy tym za wyznaczonymi trendami, jakimi jest wychodzenie poza standardowe formaty, odejście od zwykłych kształtów tak znanego i powszechnie lubianego nośnika reklamy, to stworzenie niezwykłego, modnego i niebanalnego kalendarza, jest na wyciągnięcie ręki.

ilustracjastrzałka

Mariusz Bogucki zwraca uwagę na jeszcze jedną maszynę – Ploter tnąco-bigujący nadał kształt, CAL-one mini przyspieszył proces przyklejania kalendariów a każdy wydruk możemy przecież jeszcze uszlachetnić. Dlatego zawsze podkreślamy w drukarni rolę urządzenia GMP Qtopic, foliarki, która podniesie walory estetyczne każdego wydruku, sprawiając, że będzie produktem bardziej ekskluzywnym. Akonda wielokrotnie prezentowała złocenia i inne folie z oferowanej przez siebie maszyny. - Miło słyszeć od Klienta, że nie może oderwać oczu – uśmiecha się Mariusz Bogucki.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764