logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe twarze Polsat Games

  PR 21.04.2022, przeczytano 1329 razy
ilustracja

W marcu br. roku FRENZY zorganizowało casting, którego celem było wyłonienie nowych twarzy dla kanału Polsat Games oraz produkcji realizowanych przez firmę. Do udziału zgłosiło się kilkadziesiąt osób, spośród których wybrano dwie – Ksenię Chlebicką i Agatę Pachole. Ksenia Chlebicka ma już bogate doświadczenie telewizyjne. Brała udział m.in. w pierwszej edycji Top Model, a obecnie jest prezenterką pogody m.in. na kanale Wydarzenia24. Agata Pachole to młoda pasjonatka gamingu i esportu, która zasiliła szeregi redakcji Polsat Games, a z czasem będzie angażowana do coraz ambitniejszych projektów telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-twarze-polsat-games,395588,artykul.html

- Decyzja o zatrudnieniu Kseni Chlebickiej i Agaty Pachole podyktowana jest chęcią dalszego rozwoju formatów telewizyjnych i transmisji realizowanych przez FRENZY. Obie Panie mają regularnie pojawiać się w telewizji Polsat Games, w trakcie transmisji z rozgrywek esportowych, eventów gamingowych oraz realizować materiały, które będą publikowane na naszych kanałach social media. – powiedział Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY.

Ksenia Chlebicka, swój telewizyjny debiut zaliczyła już w wieku 19 lat, w pierwszej edycji programu Top Model, gdzie przypadła do gustu m.in. Joannie Krupie. Po studiach przez kilka lat była twarzą programu Klejnot TV i Biżuteria TV, następnie związała się z telewizją Superstacja, gdzie realizowała prognozę pogody, a ostatnio można ją zobaczyć w charakterze pogodynki na kanałach Wydarzenia24 i Polsat News. Współpraca z FRENZY, to kolejny krok w rozwoju jej kariery telewizyjnej, gdzie będzie próbowała swoich sił jako m.in. jako prowadząca.

- Dołączenie do zespołu Polsat Games to dla mnie wyjątkowa możliwość połączenia pracy z zainteresowaniami. Esport i gry video to dziedziny rozwijające się w niewiarygodnym tempie. Ogromnie się cieszę, że będę mogła popularyzować gaming wśród osób dopiero poznających ten świat, jak i stać się częścią społeczności graczy. Ze swojej strony największy nacisk położę na kobiecy aspekt w esporcie i grach video, którego jest zdecydowanie za mało. Z zawodowego punktu widzenia jestem szczęśliwa, że Grupa Polsat Plus daje mi szansę na wielowymiarowy rozwój zarówno w pionie informacji i publicystyki w ramach kanału Wydarzenia 24, którego częścią oczywiście zostanę, jak i w kanale Polsat Games. – dodała Ksenia Chlebicka.

Na początku, Ksenię w nowej roli będzie można oglądać m.in. na kanałach internetowych Polsat Games, gdzie opowie o trwającym właśnie turnieju EU Masters w grę League of Legends.

Źródło: FRENZY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764