logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada - konkurs na plakat

   08.04.2023, przeczytano 907 razy
ilustracja

Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zaprasza artystów i artystki do udziału w konkursie na projekt plakatu „Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada”. Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych projektów plakatów, przedstawiających nowe postacie polskiej muzyki rozrywkowej z ostatniej dekady (lata 2012 – 2022). Wybór artysty, artystki jest całkowicie dowolny, ważne, by był to przedstawiciel polskiej sceny muzycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-twarze-polskiej-piosenki.-ostatnia-dekada---konkurs-na-plakat,399580,artykul.html

Pula nagród: 

  • I miejsce (nagroda w wysokości 3000 PLN)
  • II miejsce ( nagroda w wysokości 2000 PLN)
  • III miejsca (nagroda w wysokości 1500 PLN)

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest nadesłanie pracy konkursowej spełniającej ktyteria opisane w regulaminie wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszeniowym, do godz. 24:00 dnia 23 kwietnia 2023 r. na adres e-mail: konkurs@(at)ncpp.opole.pl

Jury konkursu

OLA NIEPSUJ

Wielu miłośnikom współczesnej polskiej grafiki tej artystki nie trzeba przedstawiać. Twórczość Oli Niepsuj zdobyła uznanie na blisko 180 wystawach w 34 krajach, m.in. w Japonii, Francji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Portugalii, Belgii, Włoszech, Boliwii, Kubie i Stanach Zjednoczonych. Ola Niepsuj to ponad trzydziestokrotnie nagradzana twórczyni grafiki użytkowej i ilustracji, w tym laureatka srebrnego medalu Society of Illustrators NYC w 2017 roku. Specjalizuje się w sztuce kolażu, identyfikacji wizualnej, plakacie, projektowaniu opakowań, wydawnictw i infografik. Projektowanie traktuje konceptualnie i holistycznie. Dzięki wielkiej wrażliwości na detal, wyobraźni i kreatywności połączonej z biegłością w projektowaniu artystka kreuje własną, subiektywną rzeczywistość. 

Artystka ukończyła Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Studiowała także w Escola Superiore Artes Design oraz Faculdade de Belas Artes w Portugalii. Obecnie mieszka i pracuje w Warszawie. Jej rysunki są publikowane w najlepszych polskich i zagranicznych magazynach takich jak New York Times, The Wall Street Journal, Harper's Bazaar, Przekrój czy Gazeta Wyborcza. Ilustracje artystki zdobią również publikacje wydawnictwa Taschen, Thames& Hudson, okładki płyt muzycznych i plakaty. Jej klientami komercyjnymi byli między innymi Nike, HBO, KFC, Saks Fifth Avenue, Converse, Showmax, Ikea, Apple, Melissa, Skanska, Disney, Braun, Levi’s, Stripe, Panasonic czy Rimova. Prowadzi wykłady i warsztaty w instytucjach edukacyjnych i na konferencjach branżowych.
instagram.com/olaniepsuj

TOMEK KUCZMA

Twórca multidyscyplinarny. Autor okładek płyt, plakatów, teledysków, wizualizacji koncertowych i identyfikacji wizualnych dla takich artystów, jak: Krzysztof Zalewski, Natalia Przybysz, Mery Spolsky, Daria Zawiałow, Katarzyna Nosowska, Smolik, Kayah, Rubens, Reni Jusis, Ania Karwan, Natalia Szroeder, Ania Leon czy Julia Wieniawa.

Specjalizuje się w doradztwie w zakresie tożsamości i komunikacji wizualnej. Jest autorem logotypów i systemów identyfikacji dla m.in. wytwórni Kayax Music i Festiwalu Mastercard OFF Camera. Prowadzi pracownię autorską „108” na warszawskim Starym Mokotowie. Oprócz twórczości wizualnej, realizuje się również jako kompozytor i performer. Porusza się po szerokim spektrum stylistycznym: od jazzowo-afrobeatowych improwizacji pod pseudonimem Sommelt, przez muzykę teatralną po eksperymentalną elektronikę.
instagram.com/tomekkuczma

BARTOSZ POSACKI

Urodzony w Opolu w 1976 roku. Jest absolwentem opolskiego Liceum Sztuk Plastycznych. Ukończył studia na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu na Wydziale Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego, na kierunku Projektowanie Architektury Wnętrz. Dyplom z zakresu projektowania architektury wnętrz oraz aneks z malarstwa obronił w 2001 roku. W 2007 roku uzyskał tytuł doktora na Wydziale Grafiki i Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (promotor prof. Andrzej P. Bator). W 2014 roku uzyskał tytuł doktora habilitowanego na Wydziale Artystycznym Instytutu Sztuki Uniwersytetu Śląskiego. Od 2001 roku brał udział w ponad 100 wystawach w Polsce i za granicą, między innymi w USA, Niemczech, Czechach, Holandii, Włoszech, Francji, Rumunii i Ukrainie. Zajmuje się działaniami z zakresu nowych mediów; w tym instalacją i obiektem multimedialnym, performansem audio-wizualnym, scenografią multimedialną, a także grafiką i projektowaniem graficznym.

Źródło: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu Kreatura’24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
CRAFTY - SPR Awards dla najlepszych reklam przyznane
W poniedziałek 30 września br. w kinie Iluzjon w Warszawie obyła się uroczysta gala wręczenia pierwszych w historii nagród CRAFTY - SPR Awards. Akademia jurorów, licząca 144 twórców i producentów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych, oceniła ponad 200 zgłoszonych projektów w 14 kategoriach.
Effie Awards Poland 2024: znamy Nominowanych
Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).
SUPER GIFT: najlepsze artykuły promocyjne Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu nie mogło zabraknąć kolejnej już edycji branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 60 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super Business Gift oraz Gift Box. W głosowaniu udział wzięło ponad...
Piękno planety: 5. edycja konkursu na najlepsze zdjęcie satelitarne
Zmiany klimatu powodują nieodwracalne następstwa na Ziemi, zagrażając ekosystemom i miastom. Konieczne jest intensyfikowanie działań minimalizujących negatywne skutki klimatyczne oraz monitorowanie stanu planety, co nie może się odbyć bez danych satelitarnych. Piąta edycja organizowanego przez CloudFerro konkursu „Seize the beauty of our Planet” zachęca społeczność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764