logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe twarze w agencji Wec Communication

  PR 26.01.2024, przeczytano 832 razy
ilustracja

Agencja WEC Communication, specjalizująca się w kampaniach 360 dla międzynarodowych klientów z branży nowych technologii, poinformowała o wzmocnieniach kadrowych. Jeszcze w 2023 r. do zespołu agencji dołączyli Adam Nietresta i Bartosz Rosochacki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-twarze-w-agencji-wec-communication,402883,artykul.html

Agencja WEC Communication od ponad 12 lat prowadzi działania marketingowe dla globalnych marek z branży IT, gamingu i szeroko pojętych technologii. W 2021 roku firma przeszła proces rebrandingu (wcześniej działała na rynku jako WĘC PR), który był ukoronowaniem stale rozszerzającego się zakresu świadczonych usług. Oprócz tradycyjnego PR i media affairs, WEC specjalizuje się m.in. w projektach digital, tworzeniu i realizacji strategii komunikacji oraz organizacji eventów w Polsce i innych krajach. W ubiegłym roku zespół agencji wzmocniony został przez dwie nowe osoby Adama Nietrestę i Bartosza Rosochackiego.

Adam Nietresta zajął w WEC Communication stanowisko Senior PR Executive i realizuje projekty dla marek FIXIT oraz ADATA. W latach 2020-2021 był już związany z agencją i prowadził m.in. działania PR dla Acer Polska. Adam Nietresta specjalizuje się w tematyce IT i technologii - elektroniki konsumenckiej oraz rozwiązań informatycznych przeznaczonych dla klientów biznesowych i przemysłu. Przez ponad 12 lat pracował jako dziennikarz serwisu Nowe Technologie w portalu Interia. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. również w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego i warszawskiej agencji PR Profeina. Ukończył politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, prywatnie jest miłośnikiem wypraw rowerowych, górskich wędrówek i książek. 

Bartosz Rosochacki dołączył do agencji jako Senior Project Executive i pracuje m.in. dla Acer Polska. Jest specjalistą ds. marketingu i ekspertem w dziedzinie eventów. W swojej karierze organizował koncerty oraz wydarzenia dla dużych sieci handlowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Star Center oraz Very Well. Bartosz Rosochacki ukończył filologię angielską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, jest też absolwentem podyplomowych studiów z zakresu tłumaczeń poświadczonych i specjalistycznych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Pracę dla agencji wykonuje z pokładu campervana, aktualnie stacjonującego w Portugalii. W wolnych chwilach pływa w oceanie, czyta i gra na gitarze.

Źródło: WEC Communication

wec24.pl

Dodatkowe informacje:

O Agencji
WEC Communication jest agencją 360. Specjalizuje się w PR, prowadzeniu kampanii digital, eventach oraz w doradztwie strategicznym. W 2021 r. przeszła rebranding, komunikując w ten sposób swoje otwarcie na rynki zagraniczne. WEC Communication aktualnie obsługuje klientów głównie z branży technologicznej, takich jak: Acer Polska, Acer UK, Fixit czy Logitech, realizując projekty zarówno w Polsce, jak i za granicą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Celiński z dentsu Poland do Adlook
Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię,...
Emilia Stasiak-Witkowska dołącza do VerdeAgency
Do zespołu VerdeAgency, agencji założonej z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla dołączyła Emilia Stasiak-Witkowska obejmując stanowisko Head of Creative Design. Wcześniej związana była między innymi z 2012 Agency.
Awanse managerskie w LiquidThread
W odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku, agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe) rozwija swoje centra kompetencyjne, łączące różne rozwiązania, które nastawione są na maksymalizację efektów biznesowych Klientów. Potwierdzeniem długoterminowej strategii agencji są awanse managerskie. Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a...
Andrzej Gomółka nowym Head of Growth Digital Verticals
Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął funkcję Head of Growth Digital Verticals. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.
Agnieszka Prachniak, Zastępca Dyrektora ds. Programowych TVP Sport
Z początkiem września br. Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764