logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe twarze w kreacji Agencji S4

  PR 04.02.2016, przeczytano 2305 razy

Na przełomie roku do Agencji S4 dołączyli: Elżbieta Łapczyńska – copywriter, Marcel Bazydło-Jankowski – copywriter oraz Mariusz Wnęk – art director. Zatrudnione osoby wzmocnią dział kreacji w zakresie kompetencji digitalowych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-twarze-w-kreacji-agencji-s4,27358,artykul.html

Elżbieta Łapczyńska objęła stanowisko copywritera w zespole Jana Sikory. Do tej pory zajmowała się działaniami ATL, BTL, digital, w tym projektami z wykorzystaniem grywalizacji, w agencjach Schulz Brand Friendly i SoInteractive. Pracowała dla takich marek, jak: Mitsubishi, Vivus, Kubuś Waterrr, Kraków Airport, Komfort, Madej Wróbel, MyCenter, Comarch.

Marcel Bazydło-Jankowski
jako copywriter zasilił zespół kreacji Łukasza Wiśniewskiego. Wcześniej pracował w agencjach Insignia, Novem Group i Trendmaker. Ma na swoim koncie realizacje m.in. dla firm: IKEA, Play, Aviva, BNP Paribas Bank, Mennica Polska, Bonduelle, Bosch, Siemens. Marcel pracuje w teamie z Mariuszem Wnękiem.

Mariusz Wnęk, art director/web designer, doświadczenie zdobywał m.in. w Interii, współtworząc największy portal MTB na świecie – pinkbike.com. Przez ostatni rok pracował w agencji reklamowej Opcom. W jego portfolio znajdują się projekty dla marek: Adidas, Asus, Trek, GoPro, Škoda Polska czy Expo 2015.

Źródło: S4

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764