logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe twarze w Mind Progress Group

  PR 03.08.2016, przeczytano 1368 razy

Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyło trzech nowych pracowników. Firma wzmocniła działy new business i kreacji. Powiększyła również oddział warszawski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-twarze-w-mind-progress-group,29489,artykul.html

- Zmiany jakie zaszły w naszych strukturach są efektem pracy na rzecz nowych klientów. Wygraliśmy kilka ważnych przetargów, czekamy na rozstrzygnięcia kolejnych. Planujemy nowe zatrudnienia. Nadal szukamy np. account managerów - mówi Marek Stankiewicz, managing director Mind Progress Group.

Bartosz Kuckowski (na zdjęciu) od sierpnia objął stanowisko head of business development. Pracuje w warszawskim oddziale Mind Progress Grup, w którym  mieści się także obecnie część działu kreacji. Poprzednio pracował dla agencji Ambasada (grupa CzteryCzwarte). Wcześniej pełnił także stanowisko business development directora w agencji Nano, wchodzącej w skład Point Group. Pracował również dla McCann Worldgroup Polska, gdzie odpowiadał za koordynację pozyskiwania nowych budżetów dla spółek McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick.

Aleksandra Słowińska to nowy DTP operator. Karierę rozpoczynała w agencji reklamowej Effectica, gdzie zajmowała stanowisko print managera. Zanim trafiła do Mind Progress Group pracowała jako freelancerka. Zajmowała się projektowaniem, DTP i UX.

Iga Pastuszek zasiliła dział kreacji. Za sobą ma pracę w wydawnictwie Phoenix Press Była również redaktorką w Radiu Zachód. Sporo podróżowała. Teraz znalazła swoje miejsce i jest copywriterką. Aktualnie poszukuje już tylko idealnych słownych połączeń, zaś podróżuje do półki ze słownikiem i z powrotem.

Źródło: Mind Progress Group

www.mindprogress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764