W pierwszych dniach stycznia do zespołu „Wprost” dołączyli Przemysław Bociąga, który obejmie rolę wydawcy serwisu i dziennikarza, oraz Paweł Rusak, który wesprze redakcję jako szef social mediów.
Przemysław Bociąga wcześniej związany był m.in. z wydawnictwem Bauer, gdzie zajmował się projektami książkowymi, z redakcją lifestyle'ową Wirtualnej Polski oraz prasą segmentu horeca. Stale współpracuje z magazynem kulturalno-kulinarnym "Kukbuk". W 2019 roku wydał książkę "Nienaganny. Biografia męskiego wizerunku".
Paweł Rusak jest dziennikarzem i social media managerem z wieloletnim doświadczeniem. Swoje kroki dziennikarskie stawiał w tygodniku „WPROST” w 2003 roku, zaś w kolejnych latach realizował się m.in. w miesięczniku studenckim „?dlaczego”, gdzie pełnił rolę redaktora prowadzącego, w portalu TVP.Info, w miesięczniku Murator, jak również współtworzył redakcję online programu Fakty TVN. W ostatnich latach współtworzył dział social wideo w RASP, który był odpowiedzialny za obsługę social media oraz promocję online programów premium.
Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.