logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe urządzenia Epson Surecolor na Festiwalu Druku.pl

  PR 12.09.2019, przeczytano 995 razy
ilustracjastrzałka
SC-P10000

W dniach 18-19 września 2019 roku w Warszawie obędzie się jedenasta edycja prestiżowej imprezy FestiwalDruku.pl – jednego z największych w Polsce wydarzeń branży druku reklamowego. Na evencie będzie także obecny Epson prezentując najnowszą ofertę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-urzadzenia-epson-surecolor-na-festiwalu-druku.pl,383946,artykul.html

Tegoroczny FestiwalDruku.pl będzie świetną okazją, żeby zapoznać się z portfolio oraz nowościami firmy Epson, zwłaszcza że wiele z nich będzie dostępnych na wyciągnięcie ręki. Wśród urządzeń, które prezentowane będą na stoisku, zobaczyć będzie można drukarkę do nadruków na koszulkach, torbach i innych tekstyliach – SureColor SC-F2100, profesjonalną drukarkę wielkoformatową korzystającą z zestawu 10 tuszów - SureColor SC-P10000, techniczną drukarkę wielkoformatową dla mniejszych firm i biur projektowych - SureColor SC-T5400 czy kompaktową drukarkę fotograficzną do zastosowań komercyjnych – SureLab SL-D800.

ilustracjastrzałka

SL-D800

Gwoździem programu będzie jednak prezentacja drukarki SureColor SC-F6300, która jest następcą modelu SC- F6200. Jest to naprawdę wielkoformatowa (szerokość zadrukowanego nośnika to 44 cale), profesjonalna drukarka sublimacyjna służącą do pracy z tekstyliami i materiałami promocyjnymi. Zmiany jakie nastąpiły w porównaniu do poprzedniego modelu to znacznie uproszczona obsługa urządzenia, pojemniejsze (aż 1,1 l) zasobniki z atramentem i stabilniejsze mocowanie adaptera rolki. Nowy element – zapadka, zapobiega niepożądanemu przesunięciu się adaptera.

SC-F6300 jest też urządzeniem bardziej przyjaznym dla użytkownika od poprzedniego modelu. Zachowując wszystkie sprawdzone rozwiązania zwiększono ilość czynności serwisowych, jakie mogą być wykonane samodzielnie przez uzytkownika. Dzięki temu urządzenie może szybciej wrócić do pracy bez konieczności czekania na interwencję serwisu. Aby jeszcze bardziej ułatwić samodzielną obsługę, bezpośrednio na sprzęcie nadrukowano instrukcje i kody QR prowadzące do filmów instruktażowych pokazujących jak wykonać określoną czynność. O tym jak przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze jest SC-F6300 warto się przekonać na własne oczy odwiedzając stoisko Epsona podczas nadchodzącej imprezy.

  • TERMIN: 18-19 września 2019
  • LOKALIZACJA I ADRES: Centrum Expo XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14
  • GODZINY OTWARCIA: Dla Wystawców: 8:00 – 18:00, dla Zwiedzających: 10:00 – 17:00

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764