logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wcielenia Tomasza Kota w reklamach Netia Foton

  PR 27.05.2013, przeczytano 1244 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 24 maja br., ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca usługę Netia FOTON - szybki internet nawet do 100 Mb/s na bazie zmodernizowanych do standardu NGA łączy Grupy Netia. Również tym razem w spotach występuje Tomasz Kot, ale w zupełnie innej niż dotychczas kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wcielenia-tomasza-kota-w-reklamach-netia-foton,18823,artykul.html

W pierwszym ze spotów najnowszej kampanii reklamowej Netii Tomasz Kot wciela się w postać młynarza, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna…


Nowy spot reklamowy promuje Netia FOTONTM, czyli bardzo szybki dostęp do internetu Grupy Netia (Netia, Internetia, Dialog) o prędkości pobierania nawet do 100 Mb/s, a wysyłania nawet do 50 Mb/s dla użytkowników domowych, a dla firm tyle, ile potrzebują.

Dzięki inwestycjom Grupy Netia w modernizację sieci do standardu nowej generacji – NGA (łącza VDSL, ETTH i FTTH), możliwe jest m.in. bardzo szybkie pobieranie i wysyłanie plików, niezależnie od tego ile osób w budynku lub otoczeniu korzysta w tym samym czasie z internetu (w przeciwieństwie do usług operatorów kablowych i technologii LTE).

Dzięki usłudze Netia FOTON użytkownicy mogą bez przeszkód korzystać z wielu urządzeń stacjonarnych i mobilnych w trybie online, bez obawy o przeciążone łącze internetowe. Mogą w tym samym czasie przeglądać strony internetowe, pobierać i wysyłać pliki (nawet o bardzo dużej pojemności), oglądać Telewizję Osobistą Netii w jakości HD, korzystać z gier multimedialnych online, słuchać muzyki z „chmury” czy radia internetowego, prowadzić wideo-rozmowę w jakości HD na smartfonie, czy też zdalnie sterować urządzeniami AGD, takimi jak pralka czy kuchenka. Wszystko na jednym łączu wi-fi o takiej samej prędkości dla wszystkich użytkowników. 

W zasięgu zmodernizowanych sieci Grupy Netia znajduje się obecnie ponad milion lokali na terenie całej Polski. Trwają inwestycje w kolejne kilkaset tysięcy łączy NGA.

Kreacją i produkcją nowej kampanii reklamowej promującej Netia FOTON zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Źródło: Netia

www.netia.pl/foton

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą ośmiu nagród w konkursie EISA 2022
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że jakość i innowacyjność jej produktów po raz kolejny zyskały uznanie Europejskiego Stowarzyszenia Obrazu i Dźwięku (European Imaging and Sound Association — EISA). EISA nagrodziła łącznie osiem produktów Sony, w tym korpus α7 IV w kategorii „Aparat pełnoklatkowy”, smartfon...
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego
Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi...
Nowa Business Development Director w Proxi.cloud
Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma...
Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 
Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764