logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wielkoformatowe monitory iiyama z serii ProLite 65

  PR 09.06.2024, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

iiyama rozszerza swoją ofertę o nowe wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii ProLite 65 z jasnymi ekranami zapewniającymi świetną komunikację oraz żywy obraz nawet w trudnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wielkoformatowe-monitory-iiyama-z-serii-prolite-65,404537,artykul.html

iiyama rozszerza swoją linię profesjonalnych wyświetlaczy Digital Signage o serię 65, która obejmuje modele w rozmiarze od 43 do 86 cali (ProLite LH4365UHSB-B1, ProLite LH5065UHSB-B1AG, ProLite LH5565UHSB-B1, ProLite LH6565UHSB-B1, ProLite LH7565UHSB-B1 i ProLite LH8665UHSB-B1). Wszystkie monitory z tej serii mogą się pochwalić bardzo smukłą konstrukcją, niezwykle wysokimi poziomami jasności do 800 cd/m² i rozdzielczością 4K (Ultra HD), która z pewnością przykuje uwagę widowni. 

Wyświetlacze mogą pracować w orientacji poziomej lub pionowej, nawet 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co ma niebagatelne znaczenie w środowisku reklamowym. Ich wszechstronność pozwala na dostosowanie do potrzeb dowolnej branży, a wbudowany system operacyjny Android 11 łatwe dopasowanie wyświetlacza do własnych preferencji i płynne uruchamianie aplikacji zewnętrznych firm, w tym wielu platform CMS.

Wbudowany system iiSignage2 (Content Management System) zapewnia kontrolę nad komunikatami i reklamami w sposób całkowicie zdalny i bezpieczny. Na szczególną uwagę zasługuje też funkcja FailOver, która automatycznie wykrywa źródła wejściowe i gdy nie ma sygnału na domyślnym wejściu, automatycznie przełącza się na następne dostępne wejście. Pozwala ona także nadać priorytet wielu wejściom, jak przeglądarki czy odtwarzacze multimediów i gwarantuje, że treści są zawsze aktywnie wyświetlane. Wbudowany (i demontowalny) moduł WiFi sprawia zaś, że seria jest gotowa również do zdalnego dostarczania treści za pośrednictwem sieci.

Monitory posiadają wbudowane głośniki o dużej mocy (2x 10W) oraz złącza USB umożliwiające uruchamianie i odtwarzanie treści z zewnętrznych nośników. Aplikacja EShare pozwala na łatwe tworzenie pomysłów i efektywną współpracę w przedsiębiorstwie lub szkole, obsługując bezprzewodowe udostępnianie łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Seria ProLite 65 to łatwe w obsłudze i skuteczne narzędzie profesjonalne, pozwalające przyciągnąć uwagę odbiorców.

Nowe wielkoformatowe monitory iiyama są już dostępne u partnerów firmy.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764