logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wielofunkcyjne urządzenia A3 z serii Inkbenefit Professional w portfolio Brother

  PR 21.04.2022, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka
MFC-J3540DW

Brother ogłosił poszerzenie swojej oferty produktowej o trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne z serii InkBenefit Professional. Zostały one zaprojektowane z myślą o trwałości i wszechstronności, wychodząc naprzeciw potrzebom najbardziej wymagających małych biur oraz zespołów, umożliwiając jednocześnie drukowanie, skanowanie i kopiowanie zarówno w formacie A3, jak i A4. Wszystkie modele z serii InkBenefit Professional są wyposażone w układ drukujący MAXIDRIVE, który definiuje nową technologię druku i zapewnia wysoką jakość, dużą szybkość drukowania oraz niskie koszty eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wielofunkcyjne-urzadzenia-a3-z-serii-inkbenefit-professional-w-portfolio-brother,395587,artykul.html

Brother MFC-J2340DW, MFC-J3540DW oraz MFC-J3940DW to profesjonalne atramentowe wielofunkcyjne urządzenia, umożliwiające druk w formacie A3 i A4 z interfejsem sieci bezprzewodowej. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet do 3000 stron w druku czarno-białym i do 1500 w kolorze. Nowe modele z serii osiągają prędkość druku do 28 ipm.

MFC-J3540DW i MFC-J2340DW są wyposażone w jeden podajnik papieru o pojemności do 250 arkuszy A3, natomiast MFC-J3940DW ma dwie takie kasety oraz podajnik wielofunkcyjny na 100 kartek. Dodatkowo dzięki automatycznemu podajnikowi dokumentów na 50 stron użytkownik może szybko i wygodnie skanować oraz kopiować dokumenty.

Nowe, profesjonalne urządzenia z serii InkBenefit Professional, są wyposażone w funkcję zdalnego drukowania, która jest dostępna w aplikacji Brother Mobile Connect. Dodatkowo model MFC-J3940DW pozwala na zlecanie wydruków z urządzeń mobilnych z wykorzystaniem komunikacji zbliżeniowej (NFC). Dzięki tym funkcjom użytkownik zyskuje sposobność, aby wysłać dokumenty do druku z dowolnego miejsca, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i zwiększenie wydajności pracy. Możliwe jest również ustawienie powiadomień, które poinformują o zakończonej pracy urządzenia. Oprócz opcji wysyłania zadań drukowania na odległość użytkownik ma do swojej dyspozycji funkcje skanowania – bezpośrednio do urządzenia mobilnego, czy przeglądanie historii w celu odnalezienia potrzebnych plików. Urządzenia MFC-J3540DW oraz MFC-J2340DW posiadają także łatwy w nawigacji, kolorowy ekran dotykowy LCD o przekątnej 6,8 cm, a MFC-3940DW aż 8,8 cm.

Atramentowe urządzenia Brother z serii Ink Benefit Professional są objęte 3-letnią gwarancją.

ilustracjastrzałka

MFC-J3940DW

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe: Inwestycje w reklamę wideo rosną
W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe prezentuje nowe podjeście do rynku digital i telewizji. Od pierwszego kwartału 2024 r. Publicis Groupe wprowadza wspólną definicję i monitoring inwestycji reklamowych w wideo online i telewizję. Tak postrzegany rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln.
 Fotograficzny reflektor projekcyjny z obiektywem 85mm Fomei
Reflektor projekcyjny do lamp LED z bagnetem Bowens. Możesz użyć masek Gobo i wyświetlać różne efekty czy kształty na ścianie, tle lub obiektach. W zestawie znajduje się reflektor, obiektyw i 12 różnych masek Gobo.
Stanowski, rocketjobs.pl i Kiribati Club wysyłają Agenta
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, rekrutuje do kolejnej „Pracy Marzeń”. Wraz z portalem pracy rocketjobs.pl i biurem podróży Kiribati Club wyśle jedną osobę na niezwykłą wyprawę dookoła świata, by raz na zawsze rozwiązać odwieczną zagadkę - czy Ziemia jest płaska czy okrągła? Misja ta zostanie powierzona wybranemu...
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej
W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów,...
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764