logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wielofunkcyjne urządzenia A3 z serii Inkbenefit Professional w portfolio Brother

  PR 21.04.2022, przeczytano 602 razy
ilustracjastrzałka
MFC-J3540DW

Brother ogłosił poszerzenie swojej oferty produktowej o trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne z serii InkBenefit Professional. Zostały one zaprojektowane z myślą o trwałości i wszechstronności, wychodząc naprzeciw potrzebom najbardziej wymagających małych biur oraz zespołów, umożliwiając jednocześnie drukowanie, skanowanie i kopiowanie zarówno w formacie A3, jak i A4. Wszystkie modele z serii InkBenefit Professional są wyposażone w układ drukujący MAXIDRIVE, który definiuje nową technologię druku i zapewnia wysoką jakość, dużą szybkość drukowania oraz niskie koszty eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wielofunkcyjne-urzadzenia-a3-z-serii-inkbenefit-professional-w-portfolio-brother,395587,artykul.html

Brother MFC-J2340DW, MFC-J3540DW oraz MFC-J3940DW to profesjonalne atramentowe wielofunkcyjne urządzenia, umożliwiające druk w formacie A3 i A4 z interfejsem sieci bezprzewodowej. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet do 3000 stron w druku czarno-białym i do 1500 w kolorze. Nowe modele z serii osiągają prędkość druku do 28 ipm.

MFC-J3540DW i MFC-J2340DW są wyposażone w jeden podajnik papieru o pojemności do 250 arkuszy A3, natomiast MFC-J3940DW ma dwie takie kasety oraz podajnik wielofunkcyjny na 100 kartek. Dodatkowo dzięki automatycznemu podajnikowi dokumentów na 50 stron użytkownik może szybko i wygodnie skanować oraz kopiować dokumenty.

Nowe, profesjonalne urządzenia z serii InkBenefit Professional, są wyposażone w funkcję zdalnego drukowania, która jest dostępna w aplikacji Brother Mobile Connect. Dodatkowo model MFC-J3940DW pozwala na zlecanie wydruków z urządzeń mobilnych z wykorzystaniem komunikacji zbliżeniowej (NFC). Dzięki tym funkcjom użytkownik zyskuje sposobność, aby wysłać dokumenty do druku z dowolnego miejsca, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i zwiększenie wydajności pracy. Możliwe jest również ustawienie powiadomień, które poinformują o zakończonej pracy urządzenia. Oprócz opcji wysyłania zadań drukowania na odległość użytkownik ma do swojej dyspozycji funkcje skanowania – bezpośrednio do urządzenia mobilnego, czy przeglądanie historii w celu odnalezienia potrzebnych plików. Urządzenia MFC-J3540DW oraz MFC-J2340DW posiadają także łatwy w nawigacji, kolorowy ekran dotykowy LCD o przekątnej 6,8 cm, a MFC-3940DW aż 8,8 cm.

Atramentowe urządzenia Brother z serii Ink Benefit Professional są objęte 3-letnią gwarancją.

ilustracjastrzałka

MFC-J3940DW

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764