logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

  PR 23.04.2024, przeczytano 566 razy
ilustracja

W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wladze-polskiego-stowarzyszenia-marketingu-smb-,403977,artykul.html

Nowym prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB został Jacek Barankiewicz, uznany ekspert z długoletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu (BWExperts). Jacek Barankiewicz zastępuje na stanowisku Magdalenę Brzeską (Axcelo), która przez sześć lat pełniła tę funkcję. Magdalena Brzeska pozostaje aktywną członkinią Zarządu, co przyczyni się do zachowania ciągłości i wiedzy na temat dotychczasowych działań.

Nowy skład Zarządu SMB w kolejnej kadencji to:

  1. Jacek Barankiewicz (BWExperts)
  2. Magdalena Brzeska (Axcelo)
  3. Grzegorz Bonder (Unique One)
  4. Bartosz Brzozowski (ex EDC)
  5. Rafał Dywan (Bank Millennium)
  6. Marek Grabowski (Orange)
  7. Mikołaj Janicki (ProDuct)
  8. Beata Szynkowska (Lockus)

W skład Komisji Rewizyjnej weszli:

  1. Anna Karwacka (CCTraining)
  2. Maciej Wielkopolan (BWExpert)
  3. Sławomir Rawa (PWPW)
  4. Jarosław Zuchora (WeDo)

Nowy Zarząd będzie kontynuował dotychczasowe zadania. Planuje także nowe inicjatywy.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

smb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 
YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny...
Klaudia Klimek wzmacnia zespół B2B w Good One PR
Agencja Good One PR rozwija kompetencje w obszarze komunikacji B2B i public affairs. Do zespołu kierowanego przez Michała Zębika dołączyła Klaudia Klimek, specjalistka PR oraz PA. Nowa członkini zespołu wnosi bogate doświadczenie w pracy z sektorem energetycznym i administracją publiczną, z naciskiem na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.
Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764