logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wydanie magazynu Gifts Journal

  PR 18.07.2017, przeczytano 534 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ukazało się nowe - drugie w tym roku - wydanie magazynu Gifts Journal. Tym razem również nie zabrakło ciekawych artykułów, praktycznych porad, nowości produktowych i licznych inspiracji na prowadzenie własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wydanie-magazynu-gifts-journal,33146,artykul.html

W najnowszym numerze znajdą Państwo m.in. trendy w branży upominków reklamowych, podsumowanie Targów RemaDays Warsaw oraz zwycięzców w konkursie The Prize for Innovations 2017.

Ten wyjątkowy magazyn poświęcony upominkom reklamowym jest obecnie jednym z najważniejszych pism branżowych na rynku reklamowym. Gifts Journal trafia wyłącznie do wyselekcjonowanej bazy odbiorców, w tym agencji reklamowych oraz działów sprzedaży i zakupów największych firm w Polsce. Jest to więc dokonały sposób na dotarcie do aktywnych klientów, poszukujących wiedzy, kontaktów i inspiracji w branży artykułów promocyjnych.

Wydawca zachęca do zapoznania się z elektroniczną wersją najnowszego wydania Gifts Journal dostępną tutaj.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuka prawem chroniona: Prawo autorskie w sztukach wizualnych - bezpłatny poradnik
Na stronie projektu sztuka.osrodekanaliz.pl jest już dostępny poradnik z podstaw prawa autorskiego dla twórców sztuk wizualnych przygotowany przez Ośrodek Analiz Cegielskiego.
Mediacom i Projekt Esport wydały Gaming & E-Sport Trendbook dla marketerów
Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie – według szacunków MediaCom Beyond Advertising w najbliższych latach można spodziewać się wzrostów na poziomie co najmniej 20 proc....
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej: Niezwykła książka pod patronatem Signs.pl
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej to książka niezwykła, napisana przez Milesa Younga, wieloletniego pracownika i dyrektora naczelnego agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Autor wykorzystał tu swe doświadczenia w branży, by stworzyć niezastąpiony poradnik pokazujący najważniejsze zależności w cyfrowym ekosystemie, ich...
Do pobrania: In-Store Marketing Raport 2018
Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?
Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku
Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 12-13 września w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764