logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wydanie magazynu Gifts Journal

  PR 18.07.2017, przeczytano 547 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ukazało się nowe - drugie w tym roku - wydanie magazynu Gifts Journal. Tym razem również nie zabrakło ciekawych artykułów, praktycznych porad, nowości produktowych i licznych inspiracji na prowadzenie własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wydanie-magazynu-gifts-journal,33146,artykul.html

W najnowszym numerze znajdą Państwo m.in. trendy w branży upominków reklamowych, podsumowanie Targów RemaDays Warsaw oraz zwycięzców w konkursie The Prize for Innovations 2017.

Ten wyjątkowy magazyn poświęcony upominkom reklamowym jest obecnie jednym z najważniejszych pism branżowych na rynku reklamowym. Gifts Journal trafia wyłącznie do wyselekcjonowanej bazy odbiorców, w tym agencji reklamowych oraz działów sprzedaży i zakupów największych firm w Polsce. Jest to więc dokonały sposób na dotarcie do aktywnych klientów, poszukujących wiedzy, kontaktów i inspiracji w branży artykułów promocyjnych.

Wydawca zachęca do zapoznania się z elektroniczną wersją najnowszego wydania Gifts Journal dostępną tutaj.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

OOH magazine news! już na rynku
Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.
„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań...
„Od strony ulicy” - Recepta na udany szyld
Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni. Poradnik został wydany w nakładzie 1200 egzemplarzy, jest bezpłatny. Plastyk Miasta Gdyni zapowiada...
Kwietniowy OOH magazine już na rynku
Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764