logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wydawczynie strony głównej Gazeta.pl

  PR 05.05.2022, przeczytano 1477 razy
ilustracja
Magdalena Rudnik

Magdalena Rudnik awansowała w strukturach Gazeta.pl, obejmując stanowisko zastępczyni szefowej wydawców strony głównej. Do zespołu portalu dołączyły także dwie nowe wydawczynie – Elwira Krzyżanowska i Ewa Koszowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wydawczynie-strony-glownej-gazeta.pl,395732,artykul.html

Do obowiązków Magdaleny Rudnik, nowej zastępczyni szefowej zespołu wydawców strony głównej, należą m.in. organizacja pracy wydawców oraz codzienna komunikacja z redakcjami i działami Gazeta.pl. Magdalena Rudnik związana jest z portalem od 2016 r., a do zespołu wydawców dołączyła niecałe dwa lata później. Swoją współpracę z portalem zaczynała jako redaktorka w serwisach lifestyle'owych Gazeta.pl.

Oprócz tego w kwietniu br. do zespołu wydawców Gazeta.pl dołączyła wieloletnia dziennikarka Polskiej Agencji Prasowej Elwira Krzyżanowska. W PAP pełniła m.in. rolę koordynatorki tematyki międzynarodowej, dziennikarki, edytorki, a następnie kierowniczki działu politycznego. Od początku maja br. w zespole wydawców portalu pracuje również Ewa Koszowska, związana wcześniej m.in. z „Przekrojem”, Wirtualną Polską, Fakt24.pl oraz Wprost.pl.

ilustracjastrzałka

Elwira Krzyżanowska

– W Gazeta.pl stawiamy na jakościowe i angażujące treści oraz ważne społecznie tematy – mówi Karolina Deling-Jóźwik, dyrektorka programowa Gazeta.pl i szefowa wydawców. – Jesteśmy jedynym portalem, który ma deklarację redakcyjną, wskazującą kwestie w centrum zainteresowania naszych dziennikarzy. Nowe wydawczynie, które dołączyły do zespołu, będą wspierać portal w rozwoju w tym kierunku, dbając o przygotowanie najwyższej jakości treści dla naszych czytelniczek i czytelników – dodaje.

ilustracjastrzałka

Ewa Koszowska

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764