logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe wydawczynie strony głównej Gazeta.pl

  PR 05.05.2022, przeczytano 373 razy
ilustracja
Magdalena Rudnik

Magdalena Rudnik awansowała w strukturach Gazeta.pl, obejmując stanowisko zastępczyni szefowej wydawców strony głównej. Do zespołu portalu dołączyły także dwie nowe wydawczynie – Elwira Krzyżanowska i Ewa Koszowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-wydawczynie-strony-glownej-gazeta.pl,395732,artykul.html

Do obowiązków Magdaleny Rudnik, nowej zastępczyni szefowej zespołu wydawców strony głównej, należą m.in. organizacja pracy wydawców oraz codzienna komunikacja z redakcjami i działami Gazeta.pl. Magdalena Rudnik związana jest z portalem od 2016 r., a do zespołu wydawców dołączyła niecałe dwa lata później. Swoją współpracę z portalem zaczynała jako redaktorka w serwisach lifestyle'owych Gazeta.pl.

Oprócz tego w kwietniu br. do zespołu wydawców Gazeta.pl dołączyła wieloletnia dziennikarka Polskiej Agencji Prasowej Elwira Krzyżanowska. W PAP pełniła m.in. rolę koordynatorki tematyki międzynarodowej, dziennikarki, edytorki, a następnie kierowniczki działu politycznego. Od początku maja br. w zespole wydawców portalu pracuje również Ewa Koszowska, związana wcześniej m.in. z „Przekrojem”, Wirtualną Polską, Fakt24.pl oraz Wprost.pl.

ilustracjastrzałka

Elwira Krzyżanowska

– W Gazeta.pl stawiamy na jakościowe i angażujące treści oraz ważne społecznie tematy – mówi Karolina Deling-Jóźwik, dyrektorka programowa Gazeta.pl i szefowa wydawców. – Jesteśmy jedynym portalem, który ma deklarację redakcyjną, wskazującą kwestie w centrum zainteresowania naszych dziennikarzy. Nowe wydawczynie, które dołączyły do zespołu, będą wspierać portal w rozwoju w tym kierunku, dbając o przygotowanie najwyższej jakości treści dla naszych czytelniczek i czytelników – dodaje.

ilustracjastrzałka

Ewa Koszowska

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764