logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe znaczy lepsze: Lemon Sky podsumowuje rok w branży

  PR 04.01.2012, przeczytano 1457 razy
ilustracjastrzałka
Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Adv.pl (Lemon Sky)

Rok 2011 upłynął w branży komunikacji cyfrowej przede wszystkim pod hasłem „Facebook”, ale nie tylko. Dynamiczny rozwój technologii mobilnych (zasługa przede wszystkim Steve’a Jobsa) i wzrost świadomości klientów na temat budowania dobrej strategii on-line sprawiły, że agencje reklamowe, interaktywne oraz domy mediowe coraz częściej decydowały się na niestandardowe rozwiązania budowy i promocji wizerunku marki czy produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-znaczy-lepsze%3A-lemon-sky-podsumowuje-rok-w-branzy,14294,artykul.html

Niewątpliwie rok 2011 można uznać za czas social media i mobile (ciągle jednak z akcentem na social media). Mimo wszystko wraz ze wzrostem liczby tabletów i smartfonów rośnie zainteresowanie marketingiem mobilnym. Od wielu lat planowana i zapowiadana rewolucja w tym zakresie staje się powoli rzeczywistością. Firmy – szukając klucza do sukcesu w dialogu z klientami – coraz częściej decydowały się na wykorzystanie aplikacji dedykowanych urządzeniom przenośnym.

Boom na social media

Siła mediów społecznościowych i wymierne rezultaty działań – głównie na Facebooku – sprawiły, że zyskał on status kluczowego kanału komunikacji. Z szansy na bliski kontakt z konsumentem, a także budowy wizerunku Brand Heros skorzystało wiele znanych i cenionych marek.

W tę strategię wpisał się nowo powstały w Adv.pl (Lemon Sky) dział Social Media, dedykowany kampaniom oraz projektom z obszaru mediów społecznościowych. Rapujący Henio czy cyniczne rozmowy Serca i Rozumu zrobiły furorę w Internecie. Fanpage Serca i Rozumu polubiło już ponad pół miliona fanów, a maskotki TP SA to wciąż najpopularniejsi i najbardziej lubiani Brand Heros na Facebooku w 2011 roku (najpopularniejsze wpisy polskiego Facebooka to właśnie wypowiedzi Serca i Rozumu). Kampania dla Telekomunikacji Polskiej została nagrodzona Grand Webstarem na Webstar Festvial oraz wyróżnieniem w konkursie Złote Orły 2011. Popularny wirus „Kaszpirowski” z Sercem i Rozumem w roli głównej Adv.pl (Lemon Sky) został doceniony także w konkursie Golden Arrow oraz KTR.

Era mobile i Augmented Reality

W zdigitalizowanym świecie – pełnym nowinek technologicznych - tradycyjne sposoby reklamy przestały przynosić zamierzony efekt. Światowe rewolucje technologiczne docierają do Polski z opóźnieniem, ale w dziedzinie mobile Adv.pl (Lemon Sky) zdążyła już wdrożyć kilka innowacyjnych projektów. „Przepisownik” WINIARY wykorzystujący mobilny czytnik kodów kreskowych, „Warszawa ‘44” oparta na Layerze (mobile augmented reality wykorzystująca mapy Google) czy Arowa aplikacja na iPada dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – to tylko niektóre z projektów agencji, przygotowane specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych. W ubiegłym roku Adv.pl (Lemon Sky) niejednokrotnie zdecydowała się na połączenie świata realnego z wirtualnym. Niestandardowe rozwiązania oparte na Augmented Reality dla Solano, Bosch czy KFC – pokazały siłę kreatywnych pomysłów i możliwości łączenia technologii przez agencję. Wirtualna przymierzalnia okularów, możliwość przetestowania blendera w rozszerzonej rzeczywistości i interaktywna gra na display’u, łącząca kanały komunikacji off-line oraz on-line fanów angażowały kilkukrotnie bardziej niż standardowe rozwiązania.

INSPIRING BIG IDEAS

Branża digital bardzo szybko ewoluuje, a innowacyjność i kreowanie trendów jest kluczem do sukcesu. Na początku 2012 roku Adv.pl zmienia się w Lemon Sky, to jednak nie tylko zmiana nazwy, ale generalne podejście strategiczne agencji do komunikacji brandów on-line. Postawiliśmy na silną strategię, kreację i technologię. „INSPIRING BIG IDEAS” oznacza, że chcemy inspirować Klientów do wielkich pomysłów i niestandardowych działań.

Magdalena Surowiec
Prezes Zarządu
Adv.pl (Lemon Sky)

Źródło: Adv.pl (Lemon Sky)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764