logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi autorzy w Gazeta.pl

  PR 19.03.2017, przeczytano 528 razy

Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z Wojciechem Mikołuszko, Pauliną Wilk, Jakubem Dymkiem i Leszkiem Jażdżewskim. Teksty znanych autorów będą regularnie publikowane w serwisach portalu, m.in. Wiadomosci.Gazeta.pl i Weekend.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-autorzy-w-gazeta.pl,31853,artykul.html

Portal Gazeta.pl wzmacnia swój opiniotwórczy charakter. Pozyskujemy ciekawych stałych autorów oraz rozwijamy sieć zewnętrznych współpracowników. Do współpracy zapraszamy najlepszych dziennikarzy na rynku, znanych specjalistów z interesujących nas dziedzin – mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Wojciech Mikołuszko, który został autorem naukowym Gazeta.pl, jest jednym z najbardziej doświadczonych i najczęściej nagradzanych polskich dziennikarzy, którzy zajmują się nauką. Jest współpracownikiem wielu magazynów (m.in. „Focus” i „National Geographic”). Publikuje w „Gazecie Wyborczej”, jest również autorem licznych książek popularyzujących świat nauki, m.in. wydawnictwa „Wielkie pytania małych ludzi”.

Paulina Wilk, reportażystka i pisarka, została stałą felietonistką weekendowego magazynu Gazeta.pl. Będzie również publikować teksty w serwisie Wiadomosci.Gazeta.pl. Paulina Wilk przez wiele lat była dziennikarką „Rzeczpospolitej”. Obecnie współpracuje m.in. z „Polityką”, „National Geographic Traveler”, „Przekrojem” i magazynem „Kontynenty”. Zajmuje się tematyką międzynarodową i literaturą. Jest autorką książek nominowanych m.in. do Nagrody im. Beaty Pawlak oraz do Nagrody Nike, a także współorganizatorką Big Book Festival.

Sieć współpracowników Gazeta.pl zasilił również Jakub Dymek, autor związany z „Krytyką Polityczną”. Jakub Dymek współpracuje z nowojorskim magazynem „Dissent” i serwisem Dwutygodnik.com. W tej chwili pracuje nad książką o radykalizacji prawicy. Był nominowany do nagrody Grand Press za tekst o tajnych więzieniach CIA w Polsce. W Gazeta.pl będzie publikował teksty poświęcone krajowej polityce. 

Leszek Jażdżewski jest redaktorem naczelnym pisma „LIBERTÉ!”, a także współtwórcą takich inicjatyw jak Igrzyska Wolności. Jego teksty pojawiają się m.in. na łamach „Gazety Wyborczej” i „Polityki”. Zasłynął samotnym protestem na marszu narodowców „Idzie antykomuna” i stworzeniem akcji Świecka szkoła – inicjatywy ustawodawczej, która zebrała 150 tys. podpisów pod projektem o niefinansowaniu katechezy szkolnej z pieniędzy podatników. Leszek Jażdżewski będzie pisał felietony do weekendowego wydania Gazeta.pl.


1 marca br. rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa portalu pod hasłem „Dzień dobry emocje”, która podkreśla najmocniejszą stronę Gazeta.pl - angażujące, jakościowe treści w odpowiednim kontekście. Portal jest promowany w mediach internetowych (serwisy VoD, platformy społecznościowe), prasie („Glamour”, „Elle”, „Polityka”), radiu (TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM), kinie (Helios, Gutek) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Kreację kampanii przygotował butik kreatywny „Warsaw by the Sea”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449 | Starlink.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764