logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi członkowie IAA Polska: Polkomtel, Osborne Clarke oraz Lewandowski Gradek Lewandowska

  PR 01.02.2023, przeczytano 555 razy

Kolejne organizacje poszerzają szeregi IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się właśnie Polkomtel, a w ramach kurii professional services – kancelarie: Osborne Clarke oraz Lewandowski Gradek Lewandowska. Coraz ważniejszym polem aktywności IAA Polska jest obrona branży przed szkodliwymi zmianami w prawie. W tym kontekście wsparcie kancelarii prawnych, które właśnie przystępują do Stowarzyszenia, może okazać się szczególnie cenne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-czlonkowie-iaa-polska%3A-polkomtel%2C-osborne-clarke-oraz-lewandowski-gradek-lewandowska,398834,artykul.html

Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny i pierwszy operator GSM w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus oraz Plush. Swoją działalność prowadzi od 1996 r., pod tą samą marką nieprzerwanie od ponad 26 lat. Lider technologii 5G korzystający z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce. Polkomtel dostarcza swoim klientom ponad 13 mln usług telefonii komórkowej i dostępu do Internetu. Portfolio produktów Polkomtel Sp. z o.o. oprócz usług głosowych oraz dostępu do Internetu obejmuje liczne usługi dodatkowe do transmisji danych, usługi informacyjne, rozrywkowe i lokalizacyjne, mobilne płatności i wiele innych nowoczesnych rozwiązań przydatnych zarówno użytkownikom biznesowym, jaki i indywidualnym.

Osborne Clarke jest międzynarodową kancelarią prawną, liczącą ponad 300 partnerów i ponad 1080 prawników z różnych obszarów specjalizacji, posiadającą biura w 26 lokalizacjach. Dzięki podejściu sektorowemu w świadczeniu usług prawnych, służy klientom pomocą w rozwiązywaniu zarówno problemów bieżących, jak i tych, z którymi zetkną się dopiero w przyszłości. Oferuje nie tylko kompleksową obsługę prawną, ale także praktyczne porady biznesowe, współpracując z klientami także przy nowych przedsięwzięciach, produktach i rozwiązaniach, które mają szansę zrewolucjonizować ich biznes, rynki zbytu czy nawet całe sektory gospodarki. Osborne Clarke kompleksowo wspiera klientów w różnych obszarach prawa, także z dziedziny prawa własności intelektualnej, reklamy marketingu, czy nowych technologii.

Lewandowski Gradek Lewandowska sp. p r pr. wspiera swoich klientów we wszystkich obszarach własności intelektualnej (IP), obejmując trzy wzajemnie uzupełniające się kompetencje: doradztwo prawne, pomoc mediatorów i usługi rzeczników patentowych dla biznesu opartego na wiedzy, kreacji, innowacyjności, technologiach. Doradza w zakresie strategii ochrony i zarządzania własnością intelektualną, a także jak za pomocą narzędzi prawnych budować silne marki, zabezpieczać rozwiązania techniczne i efekty kreacji - w Polsce i za granicą. LGL to jedyna polska kancelaria w sieci IP Lawyers Network działająca na wszystkich kontynentach.

- Cieszy fakt, że rok 2022 zakończyliśmy z 16 nowymi organizacjami na pokładzie, a niezwykle ważny, bo jubileuszowy dla nas rok, 2023 - otwieramy z 3 kolejnymi nowymi członkami. Potwierdza to, że misja stowarzyszenia polegająca na kształtowaniu  zrównoważonego rozwoju branży, a także sposób, w jaki ją realizujemy, przekonuje do łączenia sił w ramach IAA Polska, coraz więcej firm. Widzimy, że takie aspekty jak ochrona interesów branży, dbanie o standardy oraz oferowanie platformy do dialogu i dyskusji branżowych zyskują na znaczeniu – mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Consulting Lead NCE GfK.

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764