Kolejne organizacje poszerzają szeregi IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się właśnie Polkomtel, a w ramach kurii professional services – kancelarie: Osborne Clarke oraz Lewandowski Gradek Lewandowska. Coraz ważniejszym polem aktywności IAA Polska jest obrona branży przed szkodliwymi zmianami w prawie. W tym kontekście wsparcie kancelarii prawnych, które właśnie przystępują do Stowarzyszenia, może okazać się szczególnie cenne.
Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny i pierwszy operator GSM w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus oraz Plush. Swoją działalność prowadzi od 1996 r., pod tą samą marką nieprzerwanie od ponad 26 lat. Lider technologii 5G korzystający z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce. Polkomtel dostarcza swoim klientom ponad 13 mln usług telefonii komórkowej i dostępu do Internetu. Portfolio produktów Polkomtel Sp. z o.o. oprócz usług głosowych oraz dostępu do Internetu obejmuje liczne usługi dodatkowe do transmisji danych, usługi informacyjne, rozrywkowe i lokalizacyjne, mobilne płatności i wiele innych nowoczesnych rozwiązań przydatnych zarówno użytkownikom biznesowym, jaki i indywidualnym.
Osborne Clarke jest międzynarodową kancelarią prawną, liczącą ponad 300 partnerów i ponad 1080 prawników z różnych obszarów specjalizacji, posiadającą biura w 26 lokalizacjach. Dzięki podejściu sektorowemu w świadczeniu usług prawnych, służy klientom pomocą w rozwiązywaniu zarówno problemów bieżących, jak i tych, z którymi zetkną się dopiero w przyszłości. Oferuje nie tylko kompleksową obsługę prawną, ale także praktyczne porady biznesowe, współpracując z klientami także przy nowych przedsięwzięciach, produktach i rozwiązaniach, które mają szansę zrewolucjonizować ich biznes, rynki zbytu czy nawet całe sektory gospodarki. Osborne Clarke kompleksowo wspiera klientów w różnych obszarach prawa, także z dziedziny prawa własności intelektualnej, reklamy marketingu, czy nowych technologii.
Lewandowski Gradek Lewandowska sp. p r pr. wspiera swoich klientów we wszystkich obszarach własności intelektualnej (IP), obejmując trzy wzajemnie uzupełniające się kompetencje: doradztwo prawne, pomoc mediatorów i usługi rzeczników patentowych dla biznesu opartego na wiedzy, kreacji, innowacyjności, technologiach. Doradza w zakresie strategii ochrony i zarządzania własnością intelektualną, a także jak za pomocą narzędzi prawnych budować silne marki, zabezpieczać rozwiązania techniczne i efekty kreacji - w Polsce i za granicą. LGL to jedyna polska kancelaria w sieci IP Lawyers Network działająca na wszystkich kontynentach.
- Cieszy fakt, że rok 2022 zakończyliśmy z 16 nowymi organizacjami na pokładzie, a niezwykle ważny, bo jubileuszowy dla nas rok, 2023 - otwieramy z 3 kolejnymi nowymi członkami. Potwierdza to, że misja stowarzyszenia polegająca na kształtowaniu zrównoważonego rozwoju branży, a także sposób, w jaki ją realizujemy, przekonuje do łączenia sił w ramach IAA Polska, coraz więcej firm. Widzimy, że takie aspekty jak ochrona interesów branży, dbanie o standardy oraz oferowanie platformy do dialogu i dyskusji branżowych zyskują na znaczeniu – mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Consulting Lead NCE GfK.
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa.
Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy