logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi członkowie PIAP

  PR 22.03.2017, przeczytano 601 razy

W pierwszym kwartale br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały firmy: Fabryka Smyczy, Spólnota - Drzewna Spółdzielnia Pracy, Patcar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-czlonkowie-piap,31894,artykul.html

- Możliwość dołączenia do prestiżowego grona firm zrzeszonych w PIAP to dla nas przede wszystkim ogromny zaszczyt oraz niepowtarzalna szansa na dodatkowe uwiarygodnienie w oczach naszych klientów. Ogromną wartością jest również dostęp do wyników badań rynku, które pomogą nam w wyznaczaniu kierunku dalszego rozwoju marki - podsumowuje Paweł Kolarczyk, współwłaściciel Fabryki Smyczy S.C..

Fabryka smyczy to wiodący polski producent smyczy sublimacyjnych i innych materiałów reklamowych. Doświadczony zespół i wypracowane przez lata wysokie standardy pracy stanowią gwarancję jakości produkowanych gadżetów. Wśród klientów marki znalazły się takie firmy jak Johnson & Johnson, Douglas, Outhorn oraz liczne instytucje, w tym  Ministerstwo Finansów. Fabryka smyczy od lat partneruje akcjom charytatywnym i ma ogromną przyjemność wspierać m.in. Fundację Ludzki Gest Jakuba Błaszczykowskiego oraz Fundację Mam Marzenie.

- Na przystąpienie  do PIAP zdecydowaliśmy się licząc na dalszy rozwój naszej firmy w zakresie reklamy i pozyskaniu nowych rynków sprzedaży - mówi Grzegorz Trzciński - Kierownik Działu  Marketingu Spólnota Drzewna Spółdzielnia Pracy.

Spólnota Drzewna Spółdzielnia Pracy w Białce k/Makowa Podhalańskiego od kilkudziesięciu lat specjalizuje się w produkcji wyrobów z drewna litego. Przed okresem letnim Spółdzielnia produkuje przede wszystkim  tradycyjne leżaki drewniane, fotele, stołeczki oraz meble ogrodowe, a przed okresem zimowym tradycyjne sanki drewniane. Od kilkunastu lat specjalizuje się również w realizacji nadruków wielokolorowych na wyrobach, które są wykonywane wg.indywidualnych życzeń odbiorców. Nadruki na produktach wykonywane są różnymi metodami tj. sublimacja,sitodruk,termodruk i grawerunek. Do produkcji wyrobów stosowane są materiały wysokiej jakości. Produkty reklamowe Spółdzielni, takie jak leżaki i sanki posiadają stosowne certyfikaty bezpieczeństwa. Blisko 90% produkcji jest eksportowana. Tajemnica sukcesu polega na dostarczaniu wyrobów solidnie wykonanych,dotrzymywaniu terminów i rozsądnym kształtowaniu cen.

- W związku z nieustannie wzrastającym zainteresowaniem na nasze produkty firm z branży reklamowej postanowiliśmy dołączyć do szerokiego grona członków PIAP. Bardzo cieszymy się z możliwości uczestniczenia w projekcie dążącym do rozwoju oraz wzrostu konkurencyjności rodzimych firm na rynku materiałów promocyjnych - mówi manager w firmie Patcar, Patryk Radzikowski.

Firma Patcar nieustannie od ponad 25 lat działa w branży przetwarzania tworzyw sztucznych metodą wtrysku. Stale rozwijane zaplecze produkcyjne oraz lata zebranego doświadczenia pozwalają na obsługę klienta na najwyższym poziomie, dostarczanie produktów świetnej jakości a także stałego poszerzania asortymentu w oparciu o sugestie i wymagania klientów . W ofercie rodzinnej firmy możemy znaleźć między innymi nabiurkowe przyborniki i pudełka na kartki, zawieszki oraz breloki do kluczy, etui na karty i identyfikatory. Wszystko to przystosowane do wykonania nadruku bądź zastosowania wkładki reklamowej, wykonane z wysoko jakościowych tworzyw.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764