logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi członkowie PIAP

  PR 12.04.2021, przeczytano 555 razy

Szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nieustannie się powiększają. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej firm dowiaduje się o aktywności Izby i postanawia przyłączyć się do wspólnej inicjatywy promowania upominków reklamowych oraz działań na rzecz całej branży. W ostatnim kwartale PIAP urósł w siłę, dzięki trzem nowym firmom: Comodo, Fabryka Cmyka Niciak Paczkowski s.j., MK BTL Sp. z o.o.. Poznajmy nowych Członków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-czlonkowie-piap,390991,artykul.html

Firma Comodo jest właścicielem sklepu internetowego promoteca.pl., który specjalizuje się w sprzedaży gadżetów reklamowych. Firma stawia na jakość i innowację, dzięki czemu jest solidnym, godnym polecenia partnerem biznesowym.

- Realizujemy nawet najbardziej wymagające zamówienia, starając się sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Dbamy o stały rozwój naszej firmy, dlatego naturalnym krokiem jest przystąpienie do PIAP-u – mówi Michał Małczyński, Współwłaściciel Comodo.

Fabryka Cmyka Niciak Paczkowski s. j. jest profesjonalną i szybko rozwijającą się drukarnią reklamową. Specjalizacja drukarni to przede wszystkim druk na bawełnie, poliestrze oraz pcv, co pozwala zaspokoić zdecydowaną większość potrzeb klientów szukających gadżetów reklamowych. Własny park maszynowy umożliwia wykonywanie zdobienia wykorzystując technologie sitodruku, druku uv, tampodruku, termotransferu oraz druku cyfrowego. Szeroki wachlarz usług skupiony w jednym miejscu i profesjonalna kadra gwarantują wykonanie usług terminowo i z zachowaniem wysokiej jakości.

- Przystąpienie do PIAPu jest dla nas kolejnym bardzo ważnym krokiem w nieustannym rozwoju. Cieszymy się mogąc, w myśl powiedzenia "w jedności siła", współtworzyć środowisko profesjonalnych usług drukarskich – mówi Paweł Niciak, Właściciel firmy Fabryka Cmyka Sp.j.

MK BTL Sp. z o.o. jest młodą firmą, której zespół tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w produkcji materiałów promocyjnych. Firma specjalizuje się w produkcji podkładek pod myszki, mat ladowych i śniadaniowych, jak i wielu innych ogólnie znanych nośników reklamy. Niewątpliwym atutem firmy jest współpraca z polskimi i europejskimi dostawcami materiałów produkcyjnych.

- Przystępując do PIAP mamy na celu przedstawienie oferty naszych produktów szerokiemu gronu firm i agencji reklamowych należących do organizacji. Przynależność do organizacji skupiającej tak wiele ciekawych i innowacyjnych firm daje wiele możliwości nawiązania nowych kontaktów – mówi Marcin Gajos, Prezes Zarządu MK BTL Sp. z o.o.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764