logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi Członkowie zasilają szeregi PIAP

  PR 28.04.2016, przeczytano 815 razy

ABC-N Plus, F.H.U "BASIA" oraz SDX Towels Sp.z o.o. to nowe firmy, które zdecydowały się przystąpić do organizacji branżowej Polska Izba Artykułów Promocyjnych w marcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-czlonkowie-zasilaja-szeregi-piap,28373,artykul.html

- Bardzo cieszymy się, że grono Członków PIAP nieustannie się powiększa o kolejnych mocnych graczy tego rynku. Dzięki firmom Członkowskim, PIAP jest dziś prężną i liczącą się organizacją - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

- Na przystąpienie do PIAP wpłynęło wiele czynników. W biznesie stawiamy na jakość i rozwój. Poprzez połączenie z silnym partnerem planujemy poszerzyć bazę naszych kontrahentów - mówi Zbigniew Ziemba, Współwłaściciel firmy ABC-N Plus.

- Do PIAP-u przystępujemy by propagować nasze usługi i produkty wśród profesjonalistów z branży reklamowej - mówi Jakub Skrzypczyk, Główny Technolog i Specjalista ds. produkcji w firmie „BASIA”.

- Przystępując do PIAP-u mamy nadzieję zaprezentować szerszym kręgom nasz profesjonalizm w branży tekstyliów reklamowych. Ciągły rozwój naszego przedsiębiorstwa w zakresie produkcji innowacyjnych tekstyliów reklamowych oraz długoletnie doświadczenie w tym sektorze postanowiliśmy zaprezentować szerszemu gronu odbiorców - mówi Paweł Barański, Dyrektor ds. Sprzedaży SDX Towels Sp.z o.o.

ABC-N Plus jest jedynym w Polsce producentem ciepłych i zimnych kompresów reklamowych wielokrotnego użytku. Są to nie tylko praktyczne produkty, ale również zastosowane jako gadżet, zawsze będą kojarzyły Twoją firmę z przyjaznym ciepłem. Kompresy wykonywane są w dowolnym kształcie, kolorze wypełnienia oraz nadruku. ABC-N Plus jest również oficjalnym dystrybutorem marki Key|Smart w Europie. Key|Smart to organizer do kluczy w stylu scyzoryka, który uporządkuje każdą kieszeń. Niesamowicie wszechstronny z szeroką gamą akcesoriów, wykonany z trwałego aluminium lotniczego oraz stali nierdzewnej.

Firma F.H.U "BASIA" funkcjonuje na rynku od 1999 r. Od początku swej działalności zajmuje się ozdabianiem i oznaczaniem: odzieży reklamowej, korporacyjnej, przemysłowej jak również gadżetów reklamowych. Wykorzystując do tego: haft komputerowy, sitodruk, sublimacje oraz termotransfer. Do swojej produkcji wykorzystuje najwyższej klasy park maszynowy, który pozwala na wykonanie usług w bardzo wysokiej jakości. W ofercie posiada termotransfer w pełnej gamie kolorystycznej do nadrukowania na prawie wszystkich podłożach. Zaletą firmy "BASIA" jest możliwość łączenie różnych technik w jednym miejscu.

SDX Towels jest wyłącznym dystrybutorem słoweńskiej fabryki tekstylnej Bear Dream na rynku polskim. W ofercie wyróżnia się szeroki zakres tekstyliów domowych, reklamowych oraz hotelowych a zwłaszcza wszelkiego typu ręczniki (m.in. drukowane reaktywnie na bawełnie, tłoczone, kolorowo tkane, z logo w bordiurze, z microfibry).Produkcja w Europie gwarantuje krótkie terminy realizacji przy zachowaniu jakości najwyższej próby.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764