logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi dyrektorzy sprzedaży w Arbointeractive Polska

  PR 28.09.2008, przeczytano 943 razy

Aleksandra Ośko objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej, Robert Olszewski – Dyrektora Sprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński – Dyrektora Sprzedaży LogicSearch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-dyrektorzy-sprzedazy-w-arbointeractive-polska,7909,artykul.html

ARBOinteractive AG poza Polską obecne jest także w Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji. Stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedaży europejskich portfolio ARBOinteractive AG. Aleksandra Ośko pozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a także odpowiadać za planowanie i koordynację kampanii na witrynach zagranicznych, targetowanych zarówno na polskich, jak i na obcojęzycznych użytkowników. „Europa Środkowo-Wschodnia stanowi rozwijający się i niezwykle atrakcyjny dla branży reklamowej rynek. Tymczasem ARBOinteractive A.G. to jedyny podmiot o tak wysokim zasięgu w tym regionie. Łączny zasięg grupy wynosi 30 milionów internautów miesięcznie” – mówi Aleksandra Ośko. „W sytuacji, gdy coraz więcej Klientów integruje działania marketingowe podejmowane na poszczególnych rynkach lokalnych w celu ujednolicenia strategii komunikacyjnej oraz uzyskania niższych kosztów promocji, stworzenie spójnej europejskiej oferty wydaje się koniecznością” – dodaje.

ARBOinteractive zamierza wykorzystać efekt synergii także na rynku lokalnym. Od początku września za przygotowywanie kompleksowych ofert, integrujących działania poszczególnych podmiotów ARBOinteractive Polska odpowiada Robert Olszewski. Jego zadaniem jest również pozyskiwanie klientów zainteresowanych całościowymi kampaniami online (kreacja, monitoring, planowanie i realizacja kampanii banerowych, SEM/SEO). „Internet zaczyna odgrywać istotną rolę w mediaplanach Klientów, tym samym ich oczekiwania wobec kampanii online rosną. Opracowanie kompleksowej oferty ARBOinteractive nie tylko skróci i uprości planowanie i realizację działań w Internecie, lecz także pozwoli na optymalny dla danej kampanii dobór kanałów komunikacji. Poza tym podejmując współpracę długookresową będziemy w stanie realizować zaawansowane projekty internetowe na szeroką skalę” – mówi Robert Olszewski.

Trzecim obszarem wzmocnionym od września w ARBOinteractive Polska jest sprzedaż kampanii w wyszukiwarkach. Konrad Spoczyński, nowy Dyrektor Sprzedaży LogicSearch, ma za zadanie zaznaczyć obecność firmy na rynku oraz wypromować jej ofertę wśród potencjalnych Klientów. „ARBOinteractive jako grupa chce dostarczać Klientom kompleksowe rozwiązania związane z reklamą internetową, dlatego oczywistym jest działanie wewnątrz struktury komórki SEM/SEO, która dopełnia pozostałe usługi” - mówi Konrad Spoczyński. "Możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii łączącej różne systemy reklamy kontekstowej znacznie przyspiesza proces planowania i realizacji. Dodatkowo wykorzystując doświadczenie w pracy z agencjami gwarantujemy profesjonalną obsługę kampanii także mniejszym klientom"- podsumowuje.

Aleksandra Ośko w latach 2004 – 2006 zajmowała stanowisko Koordynatora w Studenckim Forum Business Centre Club oraz Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości (AIP Consulting). Od 2006 roku pracowała jako Business Development Manager pozyskując nowych klientów dla agencji E-Graphics z grupy TBWA Group Poland.

Robert Olszewski przeszedł do ARBOinteractive Polska z firmy ClickAd, gdzie od 2006 r. kierował działem planowania, monitoringu oraz zakupu Internetu. Wcześniej zajmował się planowaniem Internetu w ClickAdzie oraz CR media. W trakcie swej kariery przeprowadził ponad 300 kampanii online.

Konrad Spoczyński od 2003 roku związany jest z ARBOmedia Polska, gdzie nadzorował sprzedaż i realizacje kampanii crossmediowych i ambientowych. Przechodząc koleje etapy kariery - od młodszego handlowca, poprzez kierownika sprzedaży, dodatkowo zajmował się planowaniem i obsługą wszelkich niestandardowych akcji reklamowych.

Źródło: ARBOinteractive Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oficjalny spot premierowy Playstation 5
Od premiery PlayStation 5 dzieli nas zaledwie kilka tygodni i nie możemy się doczekać, aż gracze na całym świecie będą mogli doświadczyć nowej generacji interaktywnej rozrywki. Premiera każdej nowej konsoli PlayStation to szczególny moment w czasie. Dziś swoją premierę ma zupełnie nowy globalny spot reklamowy.
Czy marketing w gamingu działa?
Na to pytanie, które stawia przed sobą wielu marketerów, postanowił odpowiedzieć w najnowszym badaniu zespół ekspertów Havas Media Group. Agencja wzięła pod lupę rynek gamingowy i esportowy w ramach projektu badawczego „CZY MARKETING W GAMINGU DZIAŁA?” Marketerzy i gracze o potencjale reklamowym w branży”.
Palit prezentuje karty RTX 3070 Jetstream
Palit Microsystems Ltd, największy partner firmy NVIDIA, zaprezentował karty z serii GeForce RTX 3070 JetStream oparte na architekturze NVIDIA Ampere.
Połowa klientów weźmie udział w Black Friday, o ile dostaną dobrą ofertę
Tylko 1/3 konsumentów w ciemno deklaruje, że ze specjalnych promocji na tegoroczny Czarny Piątek (27.11) skorzysta na pewno. Pozostałych trzeba będzie do tego nakłonić. Połowa e-sklepów ma już gotowe promocje, ale co trzeci sprzedawca internetowy jeszcze nie wie, czy zrobi coś specjalnego na Black Friday. Czy w tym roku padnie nowy rekord?
Epson: nowe urządzenia drukujące wspierające efektywność pracy zdalnej
W odpowiedzi na potrzeby milionów osób nadal pracujących z domu Epson poszerzył ofertę o dwie wielofunkcyjne drukarki, zaprojektowane z myślą o małych firmach i domowych biurach: WorkForce Pro WF-4745 i EcoTank L6580. Te energooszczędne, oparte na nie wykorzystującej ciepła w procesie druku technologii piezoelektrycznej urządzenia stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764