logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi dystrybutorzy materiałów eksploatacyjnych Oki w Polsce

  PR 23.09.2019, przeczytano 419 razy

Polski odział OKI Europe rozszerzył możliwości dystrybucyjne swoich materiałów eksploatacyjnych podpisując nowe kontrakty z największym dystrybutorem IT w Polsce - firmą AB S.A. oraz czeską spółka LAMA PLUS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-dystrybutorzy-materialow-eksploatacyjnych-oki-w-polsce,384059,artykul.html

Firma AB S.A. została oficjalnym master-dystrybutorem materiałów eksploatacyjnych OKI Europe na Polskę i może teraz zaopatrywać autoryzowanych dystrybutorów OKI. Master-dystrybutor to najwyższy poziom współpracy kontraktowej dotyczącej sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. OKI sprzedaje bezpośrednio do master-dystrybutorów, którzy zajmują się obsługą całego kanału resellerskiego. W Polsce status master-dystrybutora posiada firma ALSO, która jest paneuropejskim dystrybutorem OKI oraz właśnie firma AB S.A.

 – Wybraliśmy firmę AB S.A. na naszego master-dystrybutora w Polsce, ponieważ potrzebowaliśmy sprawdzonego lokalnego dystrybutora, który operacyjnie będzie wstanie zająć się obsługą naszego kanału sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. Grupa AB, jako największy dystrybutor IT w Polsce, posiada odpowiednio wysoki poziom doświadczenia, szeroką bazę partnerów, do tego potrafi szybko i elastycznie implementować zmiany i błyskawicznie docierać z informacją o nich do całego kanału. Nasza długoletnia współpraca, AB S.A. było do tej  pory naszym autoryzowanym dystrybutorem, potwierdziła, że firma ta jest odpowiednim wyborem i doskonale sprawdzi się w roli najważniejszego lokalnego dystrybutora materiałów eksploatacyjnych OKI w Polsce. Dzięki tej współpracy nasi autoryzowani dystrybutorzy oraz reselerzy zyskują dużo większą dostępność materiałów i możliwość finansowania różnych przedsięwzięć – mówi Paweł Andrzejewski, Distribution Channel Manager w OKI Europe (Polska).

Polski oddział, czeskiego autoryzowanego dystrybutora OKI, spółki LAMA PLUS uzyskał także możliwość realizacji projektów w cenach specjalnych na terenie Polski. Do tej pory prowadzili sprzedaż w Polsce wyłącznie w cenach standardowych.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764