logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi eksperci w Advalue

  PR 07.06.2025, przeczytano 308 razy

Advalue rozwija struktury i kompetencji Zespołu. Do agencji dołączyli doświadczeni eksperci: Aneta Lisicka, Aneta Szerszeniewska i Paweł Stankiewicz, obejmując kluczowe stanowiska w obszarach Kreacji, Client Service i PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-eksperci-w-advalue,409154,artykul.html

Od maja 2025 r. do Zespołu Advalue dołączył Paweł Stankiewicz, obejmując stanowisko Dyrektora Kreatywnego. Z branżą reklamową jest związany od ponad dwudziestu lat. Pracował w polskich oraz międzynarodowych agencjach, takich jak TBWATEQUILA, McCann Erickson, Ogilvy, Scholz & Friends, GPD, Red8, dentsu oraz ostatnio AWX. Realizował kampanie dla wielu znanych marek, m.in. Totalizatora Sportowego, PKO BP, PZU, Banku Santander, Carlsberga, Kompanii Piwowarskiej, Link4, Polpharmy i Unilevera. Bliska jest mu także działalność na rzecz organizacji pożytku publicznego. Jest laureatem nagród branżowych, w tym EFFIE, KTR i Golden Arrow oraz konkursów w dziedzinie projektowania plakatu. Paweł kieruje zespołem kreatywnym agencji, odpowiada za jego rozwój i jakość realizowanych projektów. Do jego obowiązków należy również ścisła współpraca z działem strategii oraz wsparcie kluczowych klientów w opracowywaniu spójnych i skutecznych rozwiązań komunikacyjnych.

 „Reklama to nie tylko umiejętność przyciągania uwagi do konkretnego produktu – to również narzędzie wpływu. Przemyślana komunikacja buduje trwałe relacje między markami i odbiorcami, a jednocześnie potrafi kształtować ich postawy, inspirować do zmiany. Agencja Advalue od lat udowadnia, że skuteczność biznesowa może iść w parze z zaangażowaniem i odpowiedzialnością społeczną.” – mówi Paweł Stankiewicz.

Aneta Lisicka dołączyła do Advalue w 2024 roku jako Senior Account Manager, a w styczniu 2025 awansowała na stanowisko Client Service Directorki. Jej zadaniem jest dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów, rozwój partnerskich relacji oraz zapewnienie efektywnej współpracy w ramach prowadzonych projektów. Aneta Lisicka od ponad dwóch dekad jest związana z branżą reklamową i marketingową, skutecznie zarządza zespołami oraz projektami – zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji działań ATL, BTL, digital, social media, eventów, kampanii edukacyjnych, projektów CSR, a także aktywacji konsumenckich, w tym loterii i konkursów. Jej doświadczenie poparte jest pracą dla wielu marek z różnych branż. Wśród firm, z którymi współpracowała, znajdują się długoletni Klienci m.in. Mastercard, Nestlé, Plus GSM, Amica, L’Oréal (La Roche-Posay), Ferrero Polska, Danone – Żywiec Zdrój oraz Nutricia, NIVEA Polska, Warta, PGNiG czy PGE.

Aneta Szerszeniewska pracuje w Advalue od lutego 2025 roku jako PR Manager Group Head. Odpowiada za rozwój działu PR & Content Marketing – od rozbudowy struktur i procesów, po wdrażanie spójnej strategii komunikacyjnej dla klientów agencji oraz samego Advalue. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami z branży finansowej, FMCG, healthcare, HoReCa, lifestyle i beauty – współpracowała m.in. z Citi Handlowy, UPC, Air Products, Schülke Polska, Balcia Insurance, Glovo Polska, Pixi Beauty, Tomaszem Ossolińskim i duetem modowym BOHOBOCO. Łączy wiedzę dziennikarską (m.in. money.pl) z eksperckim podejściem do komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i społecznej. Jest laureatką Złotych Spinaczy oraz wyróżnienia Golden Arrow.

Źródło: Advalue

Dodatkowe informacje:

Advalue to agencja reklamowa działająca na rynku od ponad 17 lat. Firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze reklamowej marek, a w ramach działu Advalue Engaged prowadzi projekty zaangażowane społecznie, łącząc biznes i ciekawe inicjatywy społeczne oraz wspomagając NGO w działaniach komunikacyjnych. Agencja otrzymała złoty medal w certyfikacji EcoVadis i liczy swój ślad węglowy od 2024 roku, a w maju otrzymała nagrodę Dobroczyńca Roku 2025.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy PR Director i rzecznik prasowy DHL eCommerce
W czerwcu do zespołu DHL eCommerce Polska dołączyła Ewa Grzech, obejmując stanowisko PR Director.
Kuczera i Tarapata w Altavia Kamikaze + K2
Duet Kuczera i Tarapata zasilił szeregi działu kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2. Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywriter, a Kacper Tarapata – senior art director. Jako team działają już od ponad 8 lat. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym...
Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764