logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi eksperci w zespole Locomotive

  PR 20.01.2020, przeczytano 539 razy
ilustracja
Rafał Paruszewski

Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-eksperci-w-zespole-locomotive,385377,artykul.html

Rafał Paruszewski w LocoMotive będzie odpowiedzialny za prowadzenie wybranych projektów studia, realizacje wymagających projektów reklamowych oraz fabularnych bogatych w VFX. Z branżą postprodukcyjną jest związany od 20 lat, specjalizuje się w grafice 3D, postprodukcji filmowej i telewizyjnej. Swoje doświadczenie budował m.in. w TVN, TPS Film studio, Orka studio, a ostatnio Expresso Post Production jako Lead 3D Artist. Prywatnie pasjonuje się nurkowaniem.

Andrzej Jękot w LocoMotive zajmuje się regularnymi projektami reklamowymi, a także realizacjami XR, AR i VR. Do tej pory pracował już m.in. przy projektach dla Samsung, Tarczyński, Halls, Wedel, Brufen, Hims&Hers, a także przy projektach VR dla Metropolii Śląskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w studio Lunapark realizując projekty dla takich klientów jak: HBO, Play, Rossman, Hortex, Coca-Cola, czy Samsung. Pracował także, przy serialu HBO „Ślepnąc od świateł” oraz przy realizacji teledysku Thoma Yorke'a „Beautiful People”. Prywatnie pasjonuje się pływaniem na wakeboardzie, wcześniej kilkukrotnie zdobył tytuł mistrza Polski w Snowboardzie.

ilustracjastrzałka

Ciekawostką jest, że Andrzej Jękot jest już trzecim mistrzem Polski w LocoMotive. W zespole domu posprodukcyjnego jest także snowbordowy mistrz Polski Grzegorz Pająk oraz Przemysław Drosik (CEO firmy), który jest mistrzem Polski w Wakeskate.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764