logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi klienci agencji Heureka

  PR 30.01.2006, przeczytano 504 razy

Z początkiem stycznia 2006 roku do grona klientów Agencji HEUREKA, w zakresie obsługi PR, dołączyła firma KRISPOL. Agencja przedłużyła także na koleje dwanaście miesięcy umowę z NICE Polska, dla której pracuje już od 2004 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-agencji-heureka,3466,artykul.html

Do obowiązków agencji należeć będą działania z zakresu strategicznego planowania i zarządzania PR, media relations oraz realizacja doraźnych akcji, bezpośrednio związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Heureka skoncentruje się w głównej mierze na kreowaniu pozytywnego wizerunku firm KRISPOL i NICE Polska oraz wzrostu rozpoznawalności ich produktów.

Oprócz działań PR agencja będzie odpowiedzialna również za stworzenie i realizację programu lojalnościowego, dlatego kampania skierowana jest nie tylko do indywidualnych klientów lecz również do dealerów produktów obu firm i ich partnerów handlowych.

Działania public relations obejmą swym zasięgiem media ogólnopolskie, prasę branżową i regionalną oraz internetowe portale tematyczne.

Źródło: Heureka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764