logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi Klienci Brandlift wygrani w przetargach

  PR 16.12.2020, przeczytano 812 razy

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozszerzyła portfolio klientów, dla których realizuje kampanie z zakresu marketingu rekomendacji. Do grona jej klientów w drodze przetargów dołączyły marki Hortex i Pepco. BrandLift jest odpowiedzialna za stworzenie strategii kampanii, dobór twórców oraz operacyjne prowadzenie działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-brandlift-wygrani-w-przetargach,389585,artykul.html

Współpraca z markami Hortex i Pepco została wyłoniona na drodze konkursu ofert. W każdym z przypadków agencja jest odpowiedzialna za całe spectrum działań strategicznych, tj. przygotowania koncepcji kampanii, dobór twórców, a także bieżące działania operacyjne, w tym monitorowanie wyników oraz stałą optymalizację prowadzonych działań.

Kampania dla Pepco – sieci sklepów oferujących bardzo szeroki asortyment produktów, w tym odzieży, zabawek czy artykułów domowych, ma na celu promowanie wyjątkowych chwil, np. wspólnych kolacji, domowego gotowania, zabawy z dziećmi przy wykorzystaniu rzeczy, których używamy na co dzień. Jej zadaniem jest także upmarketowe pozycjonowanie marki w myśl hasła „Pepco Moments”. Działania prowadzone dla marki Hortex koncentrują się natomiast wokół prezentacji nowości produktowych, a także asortymentu znajdującego się już na sklepowych półkach. Zaangażowani do współpracy twórcy zostali podzieleni na teamy tematyczne i prezentują oni ofertę Hortex, koncentrując się na poszczególnych wyróżnikach produktów. Kampanię uzupełnią liczne challenge i konkursy dla fanów twórców.

- Nasze nowe współprace z firmami z różnorodnych branż jednoznacznie dowodzą, iż influencer marketing staje się jednym z głównych narzędzi służących do promowania marek oraz produktów – mówi Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift – Przedsiębiorcy przychodzą do nas z koncepcjami wielomiesięcznych kampanii oraz wymagają od nas strategicznego podejścia do realizowania poszczególnych działań. W przypadku tych firm będziemy prowadzić zróżnicowane działania, opierając się na wykorzystaniu precyzyjnie wyselekcjonowanych twórców, którzy staną się twarzami marek w mediach społecznościowych. Jednorazowe działania „ad hoc” są wypierane przez długookresowe kampanie z jasno określonymi celami ustalonymi na początku współpracy.

Źródło: BrandLift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764