logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi Klienci Brandlift wygrani w przetargach

  PR 16.12.2020, przeczytano 321 razy

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozszerzyła portfolio klientów, dla których realizuje kampanie z zakresu marketingu rekomendacji. Do grona jej klientów w drodze przetargów dołączyły marki Hortex i Pepco. BrandLift jest odpowiedzialna za stworzenie strategii kampanii, dobór twórców oraz operacyjne prowadzenie działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-brandlift-wygrani-w-przetargach,389585,artykul.html

Współpraca z markami Hortex i Pepco została wyłoniona na drodze konkursu ofert. W każdym z przypadków agencja jest odpowiedzialna za całe spectrum działań strategicznych, tj. przygotowania koncepcji kampanii, dobór twórców, a także bieżące działania operacyjne, w tym monitorowanie wyników oraz stałą optymalizację prowadzonych działań.

Kampania dla Pepco – sieci sklepów oferujących bardzo szeroki asortyment produktów, w tym odzieży, zabawek czy artykułów domowych, ma na celu promowanie wyjątkowych chwil, np. wspólnych kolacji, domowego gotowania, zabawy z dziećmi przy wykorzystaniu rzeczy, których używamy na co dzień. Jej zadaniem jest także upmarketowe pozycjonowanie marki w myśl hasła „Pepco Moments”. Działania prowadzone dla marki Hortex koncentrują się natomiast wokół prezentacji nowości produktowych, a także asortymentu znajdującego się już na sklepowych półkach. Zaangażowani do współpracy twórcy zostali podzieleni na teamy tematyczne i prezentują oni ofertę Hortex, koncentrując się na poszczególnych wyróżnikach produktów. Kampanię uzupełnią liczne challenge i konkursy dla fanów twórców.

- Nasze nowe współprace z firmami z różnorodnych branż jednoznacznie dowodzą, iż influencer marketing staje się jednym z głównych narzędzi służących do promowania marek oraz produktów – mówi Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift – Przedsiębiorcy przychodzą do nas z koncepcjami wielomiesięcznych kampanii oraz wymagają od nas strategicznego podejścia do realizowania poszczególnych działań. W przypadku tych firm będziemy prowadzić zróżnicowane działania, opierając się na wykorzystaniu precyzyjnie wyselekcjonowanych twórców, którzy staną się twarzami marek w mediach społecznościowych. Jednorazowe działania „ad hoc” są wypierane przez długookresowe kampanie z jasno określonymi celami ustalonymi na początku współpracy.

Źródło: BrandLift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764