logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi Klienci Brandlift wygrani w przetargach

  PR 16.12.2020, przeczytano 483 razy

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozszerzyła portfolio klientów, dla których realizuje kampanie z zakresu marketingu rekomendacji. Do grona jej klientów w drodze przetargów dołączyły marki Hortex i Pepco. BrandLift jest odpowiedzialna za stworzenie strategii kampanii, dobór twórców oraz operacyjne prowadzenie działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-brandlift-wygrani-w-przetargach,389585,artykul.html

Współpraca z markami Hortex i Pepco została wyłoniona na drodze konkursu ofert. W każdym z przypadków agencja jest odpowiedzialna za całe spectrum działań strategicznych, tj. przygotowania koncepcji kampanii, dobór twórców, a także bieżące działania operacyjne, w tym monitorowanie wyników oraz stałą optymalizację prowadzonych działań.

Kampania dla Pepco – sieci sklepów oferujących bardzo szeroki asortyment produktów, w tym odzieży, zabawek czy artykułów domowych, ma na celu promowanie wyjątkowych chwil, np. wspólnych kolacji, domowego gotowania, zabawy z dziećmi przy wykorzystaniu rzeczy, których używamy na co dzień. Jej zadaniem jest także upmarketowe pozycjonowanie marki w myśl hasła „Pepco Moments”. Działania prowadzone dla marki Hortex koncentrują się natomiast wokół prezentacji nowości produktowych, a także asortymentu znajdującego się już na sklepowych półkach. Zaangażowani do współpracy twórcy zostali podzieleni na teamy tematyczne i prezentują oni ofertę Hortex, koncentrując się na poszczególnych wyróżnikach produktów. Kampanię uzupełnią liczne challenge i konkursy dla fanów twórców.

- Nasze nowe współprace z firmami z różnorodnych branż jednoznacznie dowodzą, iż influencer marketing staje się jednym z głównych narzędzi służących do promowania marek oraz produktów – mówi Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift – Przedsiębiorcy przychodzą do nas z koncepcjami wielomiesięcznych kampanii oraz wymagają od nas strategicznego podejścia do realizowania poszczególnych działań. W przypadku tych firm będziemy prowadzić zróżnicowane działania, opierając się na wykorzystaniu precyzyjnie wyselekcjonowanych twórców, którzy staną się twarzami marek w mediach społecznościowych. Jednorazowe działania „ad hoc” są wypierane przez długookresowe kampanie z jasno określonymi celami ustalonymi na początku współpracy.

Źródło: BrandLift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rekordowa edycja Festiwalu Marketingu za nami
Blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations), 2 dni marketingowych inspiracji oraz kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych. Tak w liczbach można podsumować zakończony właśnie Festiwal Marketingu.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Remaextra 2021 w podsumowaniu
17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego jak wiele zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku a także odnowić...
Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.
Httpool organizuje Goglobal z udziałem światowych marketerów
GoGlobal, jednodniowe wirtualne wydarzenie, na które złożą się szybkie sesje dotyczące strategii marketingowych, odbędzie się po raz pierwszy 29 września 2021 r. o godzinie 12:00 czasu polskiego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i mogą wziąć w nim udział uczestnicy z Polski.
Alior Bank stawia na Brandwise w obszarze digital
Alior Bank rozpoczyna współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w obszarze digital. Współpraca ma charakter długofalowy – kontrakt został podpisany na 3 lata.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764