Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozszerzyła portfolio klientów, dla których realizuje kampanie z zakresu marketingu rekomendacji. Do grona jej klientów w drodze przetargów dołączyły marki Hortex i Pepco. BrandLift jest odpowiedzialna za stworzenie strategii kampanii, dobór twórców oraz operacyjne prowadzenie działań.
Współpraca z markami Hortex i Pepco została wyłoniona na drodze konkursu ofert. W każdym z przypadków agencja jest odpowiedzialna za całe spectrum działań strategicznych, tj. przygotowania koncepcji kampanii, dobór twórców, a także bieżące działania operacyjne, w tym monitorowanie wyników oraz stałą optymalizację prowadzonych działań.
Kampania dla Pepco – sieci sklepów oferujących bardzo szeroki asortyment produktów, w tym odzieży, zabawek czy artykułów domowych, ma na celu promowanie wyjątkowych chwil, np. wspólnych kolacji, domowego gotowania, zabawy z dziećmi przy wykorzystaniu rzeczy, których używamy na co dzień. Jej zadaniem jest także upmarketowe pozycjonowanie marki w myśl hasła „Pepco Moments”. Działania prowadzone dla marki Hortex koncentrują się natomiast wokół prezentacji nowości produktowych, a także asortymentu znajdującego się już na sklepowych półkach. Zaangażowani do współpracy twórcy zostali podzieleni na teamy tematyczne i prezentują oni ofertę Hortex, koncentrując się na poszczególnych wyróżnikach produktów. Kampanię uzupełnią liczne challenge i konkursy dla fanów twórców.
- Nasze nowe współprace z firmami z różnorodnych branż jednoznacznie dowodzą, iż influencer marketing staje się jednym z głównych narzędzi służących do promowania marek oraz produktów – mówi Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift – Przedsiębiorcy przychodzą do nas z koncepcjami wielomiesięcznych kampanii oraz wymagają od nas strategicznego podejścia do realizowania poszczególnych działań. W przypadku tych firm będziemy prowadzić zróżnicowane działania, opierając się na wykorzystaniu precyzyjnie wyselekcjonowanych twórców, którzy staną się twarzami marek w mediach społecznościowych. Jednorazowe działania „ad hoc” są wypierane przez długookresowe kampanie z jasno określonymi celami ustalonymi na początku współpracy.
Źródło: BrandLift